Consello Escolar

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

A Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa estableceu o calendario para as eleccións de membros do consello escolar de centros docentes sostidos con fondos públicos (Resolución do 19 de setembro, DOG 30/09/2022).

Irase informando das distintas actuacións nas vindeiras semanas.

3. ACTUALIZACIÓN 24/11/ 2022 Adxúntase a proclamación das candidaturas das familias para o consello escolar ( non houbo)

VOTACIÓNS NAIS/PAIS CONSELLOS ESCOLAR.

Dacordo coa Convocatoria do día 3 do mes de novembro, mañá martes día 23, en horario de 16:30 a 19:30 horas, celebrarase neste Centro a votación para a elección de representantes dos pais, nais ou titores legais do alumnado no Consello Escolar do Colexio. Máis información no documento adxunto.

A dirección.

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS. CANDIDATURAS PAIS/NAIS CONSELLO ESCOLAR.

Estimadas familias:

No documento adxunto podedes consultar os pais/nais que presentaron candidatura para o Consello Escolar.

CONSELLO ESCOLAR. MODELO DE PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS

No documento adxunto podedes descargar o modelo para a presentación de candidaturas para o Consello Escolar. No centro tamén o podedes recoller en horario de 10:00h a 12:00h.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR. CONVOCATORIAS

ELECCIÓNS DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR 2021

Estimadas familias:

Este curso saíu a Resolución do 20 setembro de 2021  para a elección dos membros do Consello Escolar. No arquivo adxunto podedes seguir as datas nas que se levará a cabo o proceso.

Novos membros do Consello Escolar

Como xa vos fomos informando, este curso houbo renovación parcial dos representantes ao Consello Escolar. A continuación adxuntámosvos todos os representantes que forman parte do mesmo.

Circular nº 1 para a elección dos representantes de nais e pais ao Consello Escolar

A continuación deixamos á vosa disposición a circular nº1 que foi enviada ás familias o 6 de novembro do 2018.

Proceso para as eleccións ao Consello Escolar

No presente curso 2018/19 hai unha renovación parcial do Consello Escolar. Para iso hai un calendario que deixamos á vosa disposición para que o consultedes. Clicade na imaxe e veredes o documento.

RENOVACIÓN PARCIAL DOS REPRESENTANTES AO CONSELLO ESCOLAR 2016-17

REPRESENTANTES DO PROFESORADO:

- D. CARLOS SECA VIJANDE.

- Dna. ROSARIO VILLAR RODRÍGUEZ.

- Dna. ALEXANDRA CARRACEDO HERMIDA.

REPRESENTANTES DE NAIS/PAIS:

- D. MARCOS ANTONIO MOURELLE ROMERO.

- Dna. LORENA ALEJANDRA DI BATTISTA VIGO.

- Dna. VANESSA GONZÁLEZ GÓMEZ.

PERSOAL DE ADMINISTRACIÓN E SERVIZOS:
- D. JOSÉ TUBÍO FUENTES.