Libros de texto

LISTADOS DOS LIBROS DE TEXTO

Estimadas familias:

poden consultar o listado dos libros de texto nos arquivos adxuntos.

A dirección

RECOLLIDA DE VALES para os libros e o material escolar

Poden consultar a data para a recollida dos vales para libros e material na nota adxunta

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS. LIBROS DE TEXTO 22-23

Nos documentos adxuntos están detallados os libros de texto para o curso 2022-2023

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS. LIBROS DE TEXTO CURSO 2021-2022

Houbo modificacións no documento listado libros 2º data 07/09/2021

Houbo modificacións nos documentos adxuntos data 30/06/2021.

AVISO. LIBROS DE TEXTO

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS. PRAZOS LIBROS

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS. LIBROS

Nota Informativa acerca dos libros de texto 2019/20

No arquivo adxunto podedes consultar información relativa aos libros de texto e as datas ás que debedes prestar atención (fondos de libros, solicitudes de libros, ...). Algo importante que hai que resaltar é que "todo o alumnado que no curso 2019-2020 estea nos niveis de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria, o centro facilitaralles TODOS OS LIBROS DE TEXTO, agás os cadernos de actividades".

Fondo solidario para adquisición de libros e material escolar 2019/20

Xa saíu a Orde do 9 de maio de 2018 (DOG, 21 de maio) pola que se regula a participación no fondo solidario para adquirir libros de texto e material escolar para o vindeiro curso. Estade atentos ás datas:

Presentación das solicitudes: do 21 de maio ata o 21 de xuño do 2019

Libros de texto para o curso 2018/19

Poñemos á vosa disposición a relación de libros de textos para o curso 2018/19(revisado o ISBN) por mor de solventar os posibles erros.

O material que se empregue para  Música comunicarásevos en setembro.

Educación Infantil non empregará libros de texto para o vindeiro curso. En setembro informarásevos de todo o que fose preciso.