CAMBIOS NA PÁXINA WEB

NOS VINCEIROS DÍAS VAIXE REMODELAR A PÁXINA WEB, PERDOADE AS MOLESTIAS QUE ISO POIDA OCASIONAR.

FESTIVAL DE NADAL (21/12/18)

E chegou o último día do trimestre…e con él as emocións e nervios da chegada dos Reis Magos!

Pero antes da visita tan especial…que mellor momento para poder subirnos ao escenario e ensinarlles as nosas familias os artistas que somos! Cantamos, bailamos,…pasámolo en grande!

(FAI CLIC NA IMAXE PARA VER AS FOTOS DO FESTIVAL DE NADAL)

CUMPREANOS 1º TRIMESTRE (4 ANOS)

O último venres de cada mes celebramos na escola o cumpreanos dos nenos/as que estiveron de cumple ese mes. Os nenos/as trouxéron tartas, zumes e bombóns para facer unha festa na aula e soplamos as velas cos nosos compañeiros/as.

CANTAMOS E BAILAMOS, PASÁMOLO XENIAL!!

CUMPREANOS 1º TRIMESTRE (3 ANOS)

Os cumpríanos da aula de 3 anos celéranse conxuntamente os últimos venres de cada mes. Os nenos/as deste trimestre convidarón así os seus compañeiros/as e pasámolo moi ben. Os demáis agasallámolos cun "libriño de cumpreanos".

PASÁMOLO XENIAL!!!

COMEZAMOS CO PROXECTO: MIRÓ (4 ANOS)

Na aula de 4 anos neste trimestre que finalizamos comezamos aprendendo moitas cousas de un pintor que se chama MIRÓ. Contamos a súa vida e a súa obra.

Vimos moitos cadros e aprendimos o seu nome e tamén os pintamos e fixemos esculturas como as que facia él

(FAI CLIC PARA VER O NOSO TRABALLO)

SOMOS ARCIMBOLDO (3 ANOS)

Os nenos/as de 3 anos finalizamos o primeiro trimestre converténdonos nunha obra dun pintor como é ARCIMBOLDO.

Pintor que a través do seu cadro "OUTONO" permitíunos un mellor coñecemento dunha estación como é o outono, así como introducíunos no mundo da arte, para continuar no segundo e terceiro trimestre traballando no proxecto de centro "PEQUENOS PINTORES".

PASÁMOLO XENIAL!!!!

(FAI CLIC PARA VER O NOSO TRABALLO)

VISITA Á FUNDACIÓN MARÍA JOSÉ JOVE: 1º e 2º primaria (5 de Decembro 2018)

O día 5 de Decembro os alumnos/as de 1º e 2º de Primaria realizaron unha viaxe á Coruña para visitar a Sede da Fundación María José Jove, na que participaron en distintas actividades dinamizadas, co gallo de propiciar o encontro do alumnado coa arte.

Asistiron a un obradoiro sobre o universo de Miró no que as formas e as cores xogan ata o infinito e énchense de paxaros, mulleres, ollos, soles, lúas,...Nesa viaxe crearon os seus propios universos baixo a inspiración deste artista.

Outra activiade consistiuna visita guiada ao museo para entrar en contacto coa arte abstracta e coa realista; aquí realizaron o "Xogo dos enigmas" no que buscando por toda a colección tiñan que recoñecer a obra e o autor/a a que pertencían os fragmentos dados.

Foi unha viaxe moi interesante, moi lúdica e con actividades capaces de xerar unha actitude creativa e imaxinativa de cara á comunicación artística.

Non vola perdades!!!!!

VISITA DOS ALUMNOS/AS DE EDUCACIÓN INFANTIL AO MUSEO MARÍA JOSÉ JOVE (3 de Decembro 2018)

Os alumnos/as de Educación Infantil realizamos una visita ao Museo María José Jove  para inicialos no proxecto que estamos levando a nivel de centro “Pequenos pintores”.

A Fundación María José Jove ten a súa sede na Coruña. Consta de tres plantas distribuidas en salón de actos, una zona de aulas e espazos multiusos para diferentes actividades orientadas aos nenos e nenas, un área de Administración e oficinas.

No hall recibiunos ademáis das guías, una monumental escultura de Francisco Leiro, na que se retrata a una das persoas que colaborarón na extinción dos incendios que asolaron Galiza no verán 2005-2006. Unha vez no hall, repartímonos en dous grupos e visitamos as instalación gracias a mascota do museo  “ Punto Rojo”.

PRESENTAMOSVOS A "PUNTO ROJO"

Finalizando a visita co conto “Por cuatro esquinitas de nada” así como un taller de pintura nunha das súas salas.

(FAI CLICK NA CÁMARA PARA VER A NOSA VISITA)

I CARREIRA DÍA DA INFANCIA (20 de Novembro 2018)

Con motivo da celebración do Día Mundial da Infancia, organizouse no colexio a primeira carreira solidadria.

A finalidade desta carreira foi recaudar comida, roupa e xoguetes para os nenos do pobo, a través de Caritas do Concello. A colaboración foi máxima, a cal agraedecemos a todas as familias.

Todos os nenos que participaron na carreira foron agasallados cunha pulseira co lema “ I CARREIRA DA INFANCIA- CEIP DE TEIXEIRO”.

AQUÍ TEDES O RESULTADO. GRAZAS A TODOS/AS POLA VOSA COLABORACIÓN

EXCURSIÓN A LUGO (8 de Novembro de 2018)

Os alumnos de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria realizamos una excursión a cidade de Lugo, para visitar o casco vello (catedral, praza de Santa María, muralla…), o  Centro de Interpretación da muralla e o Museo Provincial, no que o asistimos a un obradoiro relacionado coa protección e accesibilidade dos museos.

O tempo non nos acompañou, pero  aproveitamos  a visita e pasámolo ben!

(FAI CLICK NA NOSA CÁMARA PARA VER A VISITA)