OBRA DE TEATRO "CHOCOLATE"

Álbum: 1.1 Conmemoracións /celebracións e otras actividades -> OBRA DE TEATRO: "CHOCOLATE"

O pasado 18 de decembro, todo o colexio asistiu a obra de teatro titulada “CHOCOLATE”. Trátase dunha actividade que mestura a narración oral coa posta en escena teatral. Tomando como protagonistas as personaxes de Antón e Tomasa, un cociñeiro e unha pasteleira aos que lles encanta cociñar un montón de aventuras. Esta actividade conta cunha segunda parte, na que se leva a cabo un obradoiro de cociña "brochetas de froitas con chocolate fondue" Na que se procura a participación das nenas e nenos.

Mentres se realizaba en pequenos grupos o obradoiro de cociña os demáis alumnos/as asistiron a diferentes obradoiros : maquillaxe, contacontos, carné da biblioteca pública,…realizados polos diferentes mestres do centro.

A obra foi organizada pola ANPA en colaboración co colexio, no local cedido polo concello e cofinanciada pola Deputación da Coruña.

PASÁMOLO XENIAL!!!!

O NOSO NADAL (4 anos)

Álbum: Educación Infantil: 4 anos -> NADAL

Os nenos e nenas de 4 anos celebramos o Nadal na aula elaborando unhas felicitacións moi especiais, unha "bolas do Nadal" para decorar a nosa casa e felicitar así ás nosas familias nunhas datas como estas.

Ademais levamos a nosa carta dos Reis Magos e a de Papa Noel aos sacos do noso recunho do Nadal do centro, as cales forón recollidas polas súas maxestades de Oriente o día do festival.

E como non!!!! elaboramos as coroas do noso festival para a canción "Soy un pez".

Por certo pasámolo xenial !!! e podedes vernos na galería de fotos da web.

CELEBRANDO O NADAL

Desde o Equipo de Dinamización da Lingua Galega, co gallo do Nadal, editouse un libro titulado Cantando e bailando celebramos o Nadal, onde se recopilaron panxoliñas, cantos de Reis...aportados por todo o alumnado.

Tamén se recolleron as cartas para enviar a Papá Noel e aos Reis Magos.

MENÚ XANEIRO

BO NADAL!!!