XOGADE

Álbum: Curso 23-24 -> Xornada PING PONG

XORNADA BÁDMINTON

Álbum: Curso 23-24 -> Xornada BÁDMINTON

O venres 23 de febreiro os alumn@s de 5º e 6º EP tiveron unha xornada deportiva de convivencia cos centros da comarca, dentro do programa XOGADE, coas xornadas de bádminton.

I TORNEO DE XADREZ

Durante o mes de xaneiro, alumnado de 2º de E.P participou no I torneo de xadrez. Foi unha experiencia moi bonita, xa que os xogadores/as aprenderon a xogar no mes de decembro. Ademais contaron coa colaboración de nenos e nenas de 5º e 6º de E,P, que estiveron debutando como árbitros. Noraboa a todas e todos pola experiencia!

TORNEO TENIS DE MESA 5º E 6º EP

Álbum: Curso 23-24 -> Torneo tenis de mesa 5º e 6º EP

XORNADAS DE ATLETISMO EN PISTA

Álbum: Curso 23-24 -> XORNADAS DE ATLETISMO EN PISTA

O pasado mércores 22 de novembro, o alumnado de 4º EP participou, a través do programa XOGADE de Deporte Escolar, nas xornadas de “Xogando co atletismo”.

Celebrouse nas pistas de atletismo As Pedreiras, da cidade de Lugo, xunto con outros colexios como o de Parga, Rábade, Viveiro, Becerreá, A Fonsagrada, Palas de Rei e Sagrado Corazón e Cervantes de Lugo cidade.