Saídas

CONCERTOS DIDÁCTICOS: "DE AQUÍ PARA ALÁ" (Educación Infantil)

Álbum: 1.2 Excursións e saídas -> CONCERTOS DIDÁCTICOS "DE AQUÍ PARA ALÁ"

O 13 de Febreiro os nenos/as de Educación Infantil asistimos os Concertos Didácticos da Coruña. O concerto “De aquí para alá” é unha proposta musical e teatral para público infantil e familiar interpretada por músicos profesionais coordinados por Lydia Botana. Deixamos aquí información.

SAÍDA O CINE: "FROZEN II" (Educación Infantil)

O alumnado de Educación Infantil asistiu o venres 13 de decembro ao cine a Lugo a ver a película de "Frozen II".

Non sabedes o ben que o pasamos e o ben que nos portamos polo que estamos desexando de novo saír e facer novas saídas.

Ata pronto!!!

EXCURSIÓN FAROS DE MERA (3º e 4º de primaria)

Álbum: 1.2 Excursións e saídas -> EXCURSIÓN A COSTA DE DEXO E SERANTES MONUMENTO NATURAL (3º e 4º PRIMARIA)

O día 11 de decembro, o alumnado de 3º e 4º fomos de excursión aos faros de Mera. Alí realizamos varias actividades relacionadas co proxecto que estamos a traballar no cole "O Mar".

Fixemos unha ruta pola costa de Dexo visitando o Seixo Branco, escoitando as explicacións dos nosos guías sobra a fauna e a flora do lugar.

Despois de facer esa caminata impresionante pola costa, leváronnos á aula do mar para rematar de explicarnos o funcionamento dos faros e mais curiosidades sobre o mar.

SAÍDA ACUARIO E TORRE DE HÉRCULES (1º e 2º primaria)

Álbum: 1.2 Excursións e saídas -> SAÍDA ACUARIO E TORRE HÉRCULES 1º e 2º

O pasado día 12, os nenos e nenas de 1º e 2º pasamos unha mañá moi divertida no Acuarium Finisterrae e na Torre de Hércules.

Gustounos todo moito, pero “o tiburón Gastón” e a sala de luces das medusas deixáronnos impresionados.

Sen dúbida, as vistas dende a Torre de Hércules (a pesares da choiva) e o maiores que nos sentimos subindo as súas 234 escaleiras, foron a mellor experiencia do día.

Deixámosvos unhas fotos da visita para levarvos un ratiño con nós.

VIAXE A BURELA (5º e 6º primaria)

O pasado 21 de outubro os alumnos/as de 5º e 6º de Primaria fomos de excursión á Mariña Lucense. Visitamos o porto de Burela onde nos ensinaron un Barco Museo Boniteiro, "Reina del Carmen".

Vimos todos os compartimentos do barco: cuberta, ponte de mando, adega, camarotes, revivindo como era a vida a bordo dun barco boniteiro dos anos 60, cando os mariñeiros saían pescar durante uns 25 días.

Deseguido paseamos polo porto.

Aquí estamos xantando.

A continuación fomos ver a lonxa e a fábrica de xeo.

Que divertido! Se parece que neva!

Por último, fomos á praia das Catedrais, que lugar máis fermoso!

E que sorte tivemos que a marea estivera baixa!

Foi unha viaxe xenial!!!