CELEBRANDO O NADAL

Desde o Equipo de Dinamización da Lingua Galega, co gallo do Nadal, editouse un libro titulado Cantando e bailando celebramos o Nadal, onde se recopilaron panxoliñas, cantos de Reis...aportados por todo o alumnado.

Tamén se recolleron as cartas para enviar a Papá Noel e aos Reis Magos.

OS DEREITOS DOS NENOS E NENAS DO MUNDO

Estos son os cómics que realizamos os alumnos e alumnas do noso colexio sobre os "Dereitos da Infancia" para expoñer no noso recuncho da lingua durante o mes de novembro.

Cada clase representou colectivamente un dereito que podedes ver escrito enriba dos debuxos.

Agardamos que algún día a todos os nenos e nenas do mundo se lles respecten os seus dereitos!!!

RELATOS DE MEDO

Co gallo do Samaín e relacionado co proxecto do mar, o alumnado de 3º a 6º inventou relatos de medo, e de cada curso seleccionaron eles mesmos dous.

Os nenos e nenas de 1º e 2º presentaron un relato colectivo e os de Educación Infantil realizaron o seu traballo a través de debuxos.

Vaia escritores e pintores que temos neste cole!

A PALABRA MÁIS FERMOSA

Comezamos un novo curso con ilusións e proxectos renovados, polo que desde o Equipo de Dinamización da Lingua Galega propuxemos crear un recuncho, "A NOSA LINGUA", onde se expoñerán os traballos realizados polo alumnado.

Ata o 15 de outubro poderedes ver "A palabra máis fermosa" e xa estamos preparando a segunda actividade. Cal será?...Axiña o saberedes!