E. Infantil

O NOSO MAR ( 4 anos)

Hoxe a aula de 4 anos recibimos uns novos compañeiros de viaxe, cos que nos mergullaremos nas profundidades do noso proxecto, e cos que continuaremos a nosa aprendizaxe.

QUE ILUSIÓN!!!!!

O NOSO NADAL (4 anos)

Álbum: Educación Infantil: 4 anos -> NADAL

Os nenos e nenas de 4 anos celebramos o Nadal na aula elaborando unhas felicitacións moi especiais, unha "bolas do Nadal" para decorar a nosa casa e felicitar así ás nosas familias nunhas datas como estas.

Ademais levamos a nosa carta dos Reis Magos e a de Papa Noel aos sacos do noso recunho do Nadal do centro, as cales forón recollidas polas súas maxestades de Oriente o día do festival.

E como non!!!! elaboramos as coroas do noso festival para a canción "Soy un pez".

Por certo pasámolo xenial !!! e podedes vernos na galería de fotos da web.

ANIVERSARIOS 4 ANOS MES DE NOVEMBRO

No mes de Novembro celebramos os aniversarios de Orianna e Jacobo aquí podedes comprobar o ben que o pasamos.

As velas resistíanse pero por fin foron.

ANIVERSARIOS 4 ANOS MES DE OUTUBRO

No mes de outubro na aula de 4 anos, do mesmo xeito que o ano pasado celebramos os aniversarios mensualmente. Este mes tocoulle a Manuel.

Que ben o pasamos!!!

ALUMNOS/AS DE 4 ANOS: BENVIDA

Os nenos/as de 4 anos dan a benvida ao curso escolar 2019-2020, así como a un novo proxecto "O Mar" coa súa porta decorada para dar comezo a esta viaxe inmersa de diversión e aprendizaxe.

Esperamos que vos guste!!!