E. Infantil

ALUMNOS/AS DE 4 ANOS: BENVIDA

Os nenos/as de 4 anos dan a benvida ao curso escolar 2019-2020, así como a un novo proxecto "O Mar" coa súa porta decorada para dar comezo a esta viaxe inmersa de diversión e aprendizaxe.

Esperamos que vos guste!!!

VISITA MUSEO BEA REY (Educación Infantil)

Álbum: Educación Infantil -> VISITA MUSEO BEA REY (3, 4 e 5 anos)

FAI CLIC NA IMAXE

O xoves 30/5/2019 os nenos/as de Educación Infantil pasamos unha mañá no museo de Bea Rey cun encanto especial e nun marco privilexiado. Ademais das obras fixemos un pequeno taller de debuxo.

FAI CLIC E VISITA A PÁXINA WEB

VISITA MUSEO BEA REY (Educación Infantil)

Álbum: Educación Infantil -> VISITA MUSEO BEA REY (3, 4 e 5 anos)

O xoves 30/5/2019 os nenos de Educación Infantil pasaron unha mañá no museo de Bea Rey cun encanto especial e nun marco privilexiado. Ademais das obras fixemos un pequeno taller de debuxo.

DÍA DA NAI (5 de Maio 2019)

Os nenos e nenas de Educación Infantil agasallaron as súas mamis cunha flor. Os de 3 anos ata a bautizaron como "Flor Kandinskyana" por tratarse dunha flor semellante a unha obra do pintor Kandinsky (Obra: "Círculos Concéntricos)

ANIVERSARIOS 4 ANOS (2º trimestre)

Como xa comentamos noutra entrada na web o último venres de cada mes celebramos na escola os aniversarios dos nenos/as que estiveron de cumple ese mes . Os nenos/as trouxeron tortas, zumes e bombóns para facer unha festa na aula e sopramos as velas cos nosos compañeiros/as.

CANTAMOS E BAILAMOS, PASÁMOLO XENIAL!!

se queres ver os deste 2º trimestre FAI CLIC NA IMAXE