E. Primaria

OBRADOIRO DE HIXIENE POSTURAL

Álbum: 1.1 Conmemoracións /celebracións e otras actividades -> OBRADOIRO DE HIXIENE POSTURAL

O día 28 de outubro os cursos 5º e 6º de Primaria participaron nunhas charlas promovidas polo Concello sobre hixiene postural e dieta saudable.

Os dous poñentes, apoiándose nunha presentación en Power-Point e con exemplos prácticos, explicaron normas moi sinxelas para levar a cabo na nosa vida cotiá e, deste xeito, coidar o noso corpo.

OS FAROS DE 3º PRIMARIA

En terceiro de primaria durante este curso 2019/2020, imos traballar Os faros e as costas de Galicia. Estivemos localizando todos os faros que coñecemos  e trouxemos cunchas do mar, faros de adorno, fixemos faros de materiais de refugallo e debuxos de faros.

Imos seguir navegando á bordo deste emocionante proxecto!!!

CONVIVENCIA GANDARÍO (18 e 19 de Xuño)

Álbum: Educación Primaria -> SAÍDA GANDARIO

FAI CLIC

Os días 18 e 19 de xuño, os cursos de 3º a 6º de Educación Primaria puidemos desfrutar de dous días de convivencia no albergue de Gandarío.

Foron dous días inesquecibles, cheos de actividades. Aínda que o tempo non acompañou moito, tivemos unha tregua para darnos un baño na praia, logo tivemos tempo de xogar, comer, facer unha festa nocturna, facer unha andaina ata o pobo de Sada...foron dous días de convivencia cheos de emocións e bos momentos.

DEPORTE ESCOLAR

Os días 12, 20 e 26 de Marzo os alumnos de 3º, 4º, 5º e 6º curso de primaria participaron no campeonato comarcal de voleibol.

• O día 12 de marzo a competición tivo lugar no noso cole CEIP de TEIXEIRO.
  • O día 20 de marzo acudimos o CEIP de PRÉSARAS.
  • O día 26 de marzo celebrouse no CEIP de CESURAS.

As xornadas de convivencia consisten en partidos entre os distintos colexios anteriormente citados e despois xantar nos comedores escolares destes centros educativos.

A continuación deixamosvos unhas fotos para que lles votedes un vistazo.

Un saúdo e ata a próxima.

FAI CLIC NA IMAXE

EDUCANDO CON MALIBÚ (1º e 2º de Primaria)

Álbum: Educación Primaria -> EDUCANDO CON MALIBÚ 1º e 2º

(FAI CLIC NA IMAXE)

O día 4 de abril, tivemos unha visita moi especial no cole.

Tivemos a sorte de coñecer a Malibú, unha cadeliña que foi abandonada e agora vive en Xanceda.

Ensinounos, aos nenos/as de 1º e 2º de Primaria, moitas cousas importantísimas e que non debemos esquecer nunca.

Por exemplo, aprendemos as razón pola que a xente abandona aos cans, a importancia de coidar ben ás nosas mascotas, ou como debemos actuar se atopamos a un can abandonado.

A canciña Malibú foi unha profe estupenda!

Esperamos que nos volva visitar prontiño!