Consello escolar

ELECCCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

O Consello Escolar é o máximo órgano de participación do Centro. Del forman parte representantes dos distintos sectores da comunidade educativa. Pola importancia que ten o Consello Escolar na vida do Centro anímase a todas as nais e pais a participar neste proceso electoral.

Durante o mes de novembro do presente curso procederase á renovación de 3 representantes das nais e pais e 2 do profesorado no Consello Escolar do centro.

A Xunta Electoral, reunida o 6 de novembro, acordou establecer o seguinte calendario electoral:

Do 7 ao 19    EXPOSICIÓN DO CENSO NO COLEXIO E RECLAMACIÓNS AO MESMO.

Impreso para presentar reclamacións ao censo.

Do 8 ao 15    PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS. (Poden ser candidatos o pai ou a nai)

Impreso para presentar candidaturas.

Día 19           PROCLAMACIÓN DE CANDIDATURAS POLA XUNTA   ELECTORAL.

SORTEO PÚBLICO NO COLEXIO PARA ELIXIR OS MEMBROS DAS MESAS    ELECTORAIS,  ÁS 14 HORAS E 25  MINUTOS.

Do 19 ao 21     RECLAMACIÓNS Á PROCLAMACIÓN DE CANDIDATOS POLA XUNTA ELECTORAL E AO CENSO ELECTORAL.

Día 22      LISTA DEFINITIVA DE CANDIDATOS E DE CENSOS ELECTORAIS.

Día 26          VOTACIÓNS: