CAMBIOS NO MENÚ

Hoxe 16 de febreiro serviuse a comida en prato de cartón debido a que estaba unha persoa soa na cociña.

Desculpade as molestias.

VARIACIÓNS NO MENÚ

Durante o luns, martes e hoxe mércores houbo variacións no menú.

Luns: macarróns con atún, mandarina e iogur de Xanceda. (Serviuse en prato de cartón)

Martes: sopa con verduras e ovo, empanada de atún e mazá.

Mércores: arroz con filete de pavo, mazá e iogur de Larsa natural azucarado. (Serviuse en prato de cartón)

Perdonade as molestias.

PROGRAMA ESCOLAR DE FROITA E LEITE NA ESCOLA

O noso centro solicitou a participación, neste curso 2023-2024, no Programa escolar de suministro de froitas e leite, coa concesión de axudas da Unión Europea, do FOGGAA actividade está encamiñada a promover hábitos de alimentación saudable.

O alumnado recibirá froita, diaramente na hora do tentempé, durante 10 días consecutivos, comezando despois das vacacións de Entroido.

A distribución do leite comezará na última semana de xaneiro (comezando o martes) e extenderase durante 20 días lectivos. Proporcionaranse dende o colexio vasos de cartón para o alumnado.

As froitas frescas que se consumirán serán de tempada e o leite de marca 100% galega.

MENÚ DE FEBREIRO

Dende este mes, contamos coa colaboración da Consellería de Sanidade, para poder avaliar os menús escolares do noso colexio.

Ao descargar o menú, veredes que está avaliado e firmado polo profesional Jacobo Fernández Currás, nutricionista do Sergas.

VARIACIÓNS NO MENÚ

Mañá 16 de xaneiro seguirase servindo o segundo prato en abundancia, de sobremesa iogur e froita e a comida en pratos de cartón.

Desculpade as molestias.

Un saúdo.