SOLICITUDES DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO

Comunicamos que o centro permanecerá aberto durante o prazo de presentación de solicitudes de admisión de alumnado en horario de 10:00 a 13:00 h, EXCLUSIVAMENTE  para o trámite administrativo de admisión de alumnado, é dicir: presentación de solicitudes e  documentación.

Lista de admitidos curso 2018-2019

Achéganse as listas de alumnado admitido por cursos.

Admitidos curso 2018-2019

Todas as solicitudes de admisión de praza neste centro para o curso 2018-2019 foron aprobadas.

Admisión curso 2018-2019

NORMATIVA REGULADORA DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

Procedemento ordinario de admisión do alumnado

Artigo 13.   Informacion ao alumnado e ás familias.

«5. As solicitudes de admisión, dirixidas á dirección dos centros públicos e á titularidade dos centros privados presentaranse mediante o formulario normalizado a través da aplicación de xestión do proceso «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado).

Tamén se poderán presentar de forma presencial no centro docente indicado como primeira opción e, ademais, en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común utilizando o formulario normalizado.

«3. O formulario normalizado (ED550B) será facilitado gratuitamente nos corresponden­tes centros docentes e tamén estará dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) e na páxi­na web da consellería competente en materia de educación.

Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos in­cluídos nos seguintes documentos elaborados polas administracións públicas:

a) DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar.

b) Domicilio fiscal.

c) Renda anual per cápita da unidade familiar.

d) Condición de familia numerosa.

e) Discapacidade do alumnado, do/da proxenitor/a, do/da titor/a ou dos/das irmáns/ás recoñecida pola Xunta de Galicia.

PLAZO DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN

O prazo estimado na normativa actual para a Solicitude de admisión por parte das familias é do día 1 de marzo ata o 20 do mesmo mes.

NOTA INFORMATIVA

• Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicita praza en primeiro lugar, a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.
  • O alumnado que ten garantía de permanencia nun cento, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunícalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
  • O alumnado que ten resevada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Admisión para o curso 2017-2018

NORMATIVA REGULADORA DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

Procedemento ordinario de admisión do alumnado

Artigo 13.   Informacion ao alumnado e ás familias.

a) DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar.

b) Domicilio fiscal.

c) Renda anual per cápita da unidade familiar.

d) Condición de familia numerosa.

POSTOS ESCOLARES OFERTADOS PARA O CURSO ACADÉMICO NOS NIVEIS DE ENSINO AOS QUE SE REFIRA O PROCEDENEMTO DE ADMISIÓN

Etapa Curso Alumnos
Educación Infantil 44