Idioma extranxeiro

PHOTOMONTAGE TO BREAK GENDER STEREOTYPES

Este mes, os estudantes de 5A/5B completaron un proxecto asombroso para romper cos estereotipos de xénero a través do poder da fotomontaxe. No seu traballo "Photomontage to Break Gender Stereotypes", estes novos artistas combinaron as súas propias fotografías con imaxes da internet, mostrándose  realizando actividades e traballos tradicionalmente asociadas co xénero oposto. Desde nenas que traballan como mecánicas ata nenos que usan saias, as fotomontaxes representan un mundo onde cada neno é libre de perseguir as súas paixóns sen expectativas sociais. Mentres celebramos o 8M, o Día Internacional da Muller, estes estudantes lémbrannos que a verdadeira igualdade de xénero significa empoderar a todos para que sigan os seus soños, independentemente do xénero.

This month, the students of 5A/5B completed an amazing project to break gender stereotypes through the power of photomontage. In their work "Photomontage to Break Gender Stereotypes," these young artists combined their own photos with images from the internet, showcasing themselves engaging in activities and careers traditionally associated with the opposite gender. From girls working as mechanics to boys wearing skirts, the photomontages depicted a world where every child is free to pursue their passions without societal expectations. As we celebrate 8M, International Women’s Day, these students remind us that true gender equality means empowering everyone to follow their dreams, regardless of gender.

Álbum: CURSO 23-24 -> DÍA DA MULLER (INGLÉS)

Inglés Teacher Esther (4º, 5ºB e 6º)

O material de traballo da profe Esther atópase na carpeta de Google Drive a que podedes acceder dende a seguinte ligazón.

Se tedes calquera dúbida está a vosa disposición a través da app Espazo Abalar.

Inglés Teacher Isabel (Infantil 3 anos, 1º, 3º e 5Aº) e Plástica (1º e 3º)

O material de traballo das miñas clases atópase na aula virtual do centro, na lapela que tedes na parte de arriba desta páxina.

Tamén podedes acceder directamente dende esta ligazón:

Se tedes calquera dúbida estou a vosa disposición a través da app Espazo Abalar ou a través da aplicación ClassDojo. Fareivos chegar algunhas instrucións para traballar.