Escolares

ACTIDADES DO CENTRO

Samaín

O Samaín xa case está aquí!. Como todos os anos convidámosvos a participar nesta festa coa elaboración das terroríficas cabazas que tanto gustan. Este ano non se poden traer físicamente ao centro pero sí que vos pedimos que enviedes unha foto da cabaza para facer unha montaxe e colgala na páxina web do cole.

O correo electrónico ao que tedes que mandar a foto é o seguinte:  actividades@ceipbenchoshey.com
Recordade mandar a foto co nome do alumno/a e o curso no "asunto" da mensaxe. Tedes ata o 26 de outubro para envialas.

Moitas grazas de antemán pola vosa colaboración!

Estimulación del lenguaje oral

Una alternativa al papel para este encierro,son estos ejercicios de estimulación al lenguaje oral (P.E.L.O).Podeís hacerlos  vosotros mismos con vuestros peques , veréis que no es nada complicado, ellos ya saben hacerlos, y....no perdáis el ritmo, ( aviso que cansa).

A los papis que os apetezca practicar con vuestos peques de infantil , aquí os dejo algunos enlaces con algunos ejercicios , pasaréis un rato divertido:

Para iniciar a vuestros hijo/os en la lectoescritura , os recomiendo al mono monosílabo que podréis encontrar en google. Hay un vídeo de todos los fonemas.A ellos/as les encanta.

Me despido esperando que este período pase de la mejor manera posible.

Paula Ferreira Rodríguez.

Día das Letras Galegas

Día do Síndrome de Down

Ciencia que non maxia

David Ballesteros visitounos o día 28 para facer co alumnado de Primaria unha demostración de Ciencia divertida.

Preme na foto para ver as fotos da xornada:

Álbum: Curso 2017-2018 -> Actividade de Ciencia

Bencho Radio: O magosto

Oratoria no centro

O día 26 de febrero visitounos un experto de Escola de Oratoria e  Debate TALKK. Durante a mañá realizou actividades con alumnado de distintas idades e aulas para que mellorasen a súa capacidade de expresión en público.

Aquí tedes algunhas fotos da formación:

Álbum: Curso 2017-2018 -> Actividade de Oratoria

Día de Rosalía

O día 23 de febreiro celebramos no centro o Día de Rosalía. O alumnado preparou nas súas respectivas aulas a lectura de poemas de Rosalía de Castro para posteriormente representalas para os seus compañeiros. Tamén se fixeron máscaras e outras manualidades. Convidámosvos a visualizar as imaxes do día premendo na foto que está a continuación.

Álbum: Curso 2017-2018 -> Día de Rosalía

Bencho Radio en directo en Onda Cero

O alumnado de enriquecemento curricular visitou o mércores día 21 a emisora de Onda Cero en Ourense. Alí tiveron a oportunidade de participar nun programa en directo.

Velaquí a emisión:

Mago Tanito

Onte todo o alumnado do centro puido gozar da actuación do mago Tanito e de Mágico Brais.

Pola mañá houbo unha sesión de máxica para o alumnado de 4º de Educación Infantil a 4º de Educación Primaria. E pola tarde houbo unha sesión especial de Matemaxia para 5º e 6º de Primaria.

Álbum: Curso 2017-2018 -> Actuación Mago Tanito