Skip to Content

Orientación

Bolsas NEAE (Necesidade Específica de Apoio Educativo)

O Ministerio de Educación abre o prazo para solicitar as bolsas para o alumnado con NEAE.

Solicitude: aberto o prazo, ata o 13 de setembro de 2024.

Poderedes ler a convocatoria  e, de cumprir os requisitos, tramitala online e entregar a documentación no centro.

Poderá ser beneficiario, de cumprir os requisitos (renta e patrimonio, necesidade de atención específica), o alumnado que:

  • Presente necesidades educativas especiais derivadas de Discapacidade (33% ou mais), Trastorno Grave de Conduta, ou Trastorno grave da comunicación e da linguaxe asociado a NEE.
  • Trastorno do espectro autista.
  • Altas Capacidades.

Atendendo ás bases, o alumnado que non teña ningún dos citados diagnósticos precisará certificar Discapacidade para ser candidato á beca NEAE. A discapacidade debe estar acreditada polo equipo de valoracións da Consellería de Política Social. Se non se dispón de tal acreditación, o Departamento de Orientación non poderá informar favorablemente.

Para estas e outras axudas, recoméndase ás familias de alumnado con especiais dificultades solicitar o recoñemento de discapacidade.

Solicitedes a bolsa ou non, aprovéitase para recomendar que acheguedes, en calquera momento do curso escolar, aquela documentación relacionada (cerficado de discapacidade, informes do SERGAS...) xa que nos axuda a facer un óptimo seguimento do alumnado.

 

Orientación académica e profesional

Emprega este programa para descubrir as diferentes alternativas que podes ter na túa formación.

https://www.orientaline.es/?yafxb=51885

 

 

Charlas da USC no IES de Soutomaior

O 19 de marzo, tivemos varias actividades programadas no IES enfocadas ao alunado de Bacharelato.

Na primeira, o alumnado de 1º de Bacharelato de ciencias e economía, asistiu á ponencia do profesor Manuel Ramiro Rodríguez Rodríguez "A gandería na encrucillada: produción de alimentos, benestar animal e cambio climático".

Nela os estudantes puideron coñecer as características económicas, repercusións medioambientáis e tipos de gandería no noso país. Tamén se defendeu con datos contrastados de moitos bulos e información esaxerada que verten os medios sobre o sector.

 

Por outra banda, o alumnado de 2º de Bacharelato recibiu información das saídas do mundo audiovisual da man de  Fernando Carrera. Persoa con ampla experiencia no munco dos documentais, curtametraxes e publicidade.

Coma sempre, dende o centro queremos agradecer aos poñentes por térense achegado a compartir a súa experiencia co noso alumnado.

Benvidos e benvidas ao IES de Soutomaior!!

Hoxe, dentro das actividades de transición de etapa, recibimos a visita do alumnado de 6º do CEIP de Ponte Sampaio, futuros alumnos e alumnas de 1º da ESO.

Como unha primeira toma de contacto de cara o curso que ven, fixeron un percorrido polas instalacións do noso centro guiados por alumnos e alumnas de 2 e 3º da ESO os cales lles contaron as características de cada zona. Tamén tiveron oportunidade de coñecer a parte do profesorado e persoal non docente, que lles deron a benvida e lles explicaron o funcionamento das aulas específicas.

Esta actividade terá unha segunda parte cunha charla informativa sobre as características da ESO, os cambios na nova etapa, as normas de convivencia e funcionamento e os programas e actividades nas que participa o noso centro.

Esperámovos en septembro!!!

ARRANCA A FORMACIÓN DOS MEDIADORES E MEDIADORAS DO IES DE SOUTOMAIOR !!!!!

Este curso queremos formar a un equipo de mediadores e mediadoras co fin de mellorar a convivencia  e así axudar á prevención dos conflitos introducindo no centro as técnicas de mediación e resolución pacífica destes.

Para elo queremos formar a un grupo de 16  alumnas e alumnos capaces de escoitar e axudar  a outras persoas, un grupo formado  en técnicas de mediación e resolución de conflitos.

Hoxe foi a primeira sesión de formación, na que participaron alumnado e profesorado do centro, coordinados por Hafdallah Menni.

 Hoxe tocou coñecernos e sentirnos parte dun equipo.

 Galería de fotos

  A formación continuará  ao longo de 5 sesións máis que terá lugar nas seguintes datas:

2ª sesión, martes 22 de novembro

3ª sesión, martes 29 de novembro

4ª sesión, martes 13 de decembro

5ª sesión, martes 20 de decembro

6ª e última sesión, martes 10 de xaneiro.

Programa de transición Primaria-ESO

 

O Equipo de Orientación, Dikra, Aroa e Nerea explican como funciona o IES ao alumnado do Padín Truiteiro

Xa pensando no vindeiro curso 22/23, como cada ano, lévanse a cabo no IES distintas actuacións para coordinármonos cos centros de Primaria e facilitar a transición do alumnado de Primaria á ESO. Así por exemplo, é fundamental a coordinación entre os distintos profesionais que coñecen o alumnado, polo que programamos reunións cos centros adscritos, os CEIP Manuel Padín Truiteiro e Ponte Sampaio.

Ademais, o pasado xoves 8 recibimos a visita do seu alumnado de 6º de Primaria, rapaces e rapazas que a partir de setembro comezarán unha nova etapa educativa no noso instituto. 

Lucía e Rosalía recibiron o alumnado de Ponte Sampaio

Alumnado do CEIP de Ponte Sampaio

Nesta xornada de acollida participou o Equipo de Orientación ao completo, pero, ademais de Alba, Paula, Lucía Gargallo e Lucía Galván, o acto de acollida contou coa axuda do alumnado acompañante, Lucía e Rosalía (2º ESO A), Nerea Agrafojo (1º ESO A) e Dikra e Aroa (2º ESO D), que compartiron a súa experiencia e resolveron as dúbidas do alumnado de 6º de EP: explicaron aspectos relevantes sobre o funcionamento do centro e a nova etapa educativa, mostraron os espazos e as instalacións e algúns proxectos e mesmo as evolucións das acrobacias de acrosport do alumnado da ESO. 

Coñecendo proxectos de Tecnoloxía con Rosalía e Lucía

Nerea presenta a horta en compañía de Dikra e Aroa

 

 

Vémonos a partir de setembro! Benvid@s! 

Obradoiro de Teatro

Unha selección de alumnado de 3º e 4º da ESO e 1º de Bacharelato tivo ocasión de participar no taller de teatro impartido no IES por Saida Rkiek Sghiar. Saida, veciña de Soutomaior, cursou estudos de Arte Dramática na Escola Superior de Arte Dramática de Vigo, e é directora de escena, actriz e autora de varios libros relacionados coa Arte Dramática.

A primeira xornada serviu de introdución teórica ao concepto de performance e rematou con prácticas e introdución a ferramentas básicas para preparar unha performance.

A segunda xornada foi adicada plenamente á interpretación, cunha actuación centrada no uso dos teléfonos móbiles, que pretende reflectir o "secuestro emocional" que estes ocasionan moitas veces, especialmente cando abusamos deles.

 

 

 

 

Na imaxe, o alumnado na súa representación "abducidos polos teléfonos móbiles".

 

Bolsas NEAE (Necesidade Específica de Apoio Educativo)

O Ministerio de Educación abre o prazo para solicitar as bolsas para o alumnado con NEAE.

Solicitude: aberto o prazo, ata o 30 de setembro de 2022.

Poderedes ler a convocatoria ou acceder a información completa aquí e, de cumprir os requisitos, tramitala online e entregar a documentación no centro.

Poderá ser beneficiario, de cumprir os requisitos (renta e patrimonio, necesidade de atención específica), o alumnado que:

  • Presente necesidades educativas especiais derivadas de Discapacidade (33% ou mais), Trastorno Grave de Conduta, ou Trastorno grave da comunicación e da linguaxe asociado a NEE.
  • Trastorno do espectro autista.
  • Altas Capacidades.

Atendendo ás bases, o alumnado que non teña ningún dos citados diagnósticos precisará certificar Discapacidade para ser candidato á beca NEAE. A discapacidade debe estar acreditada polo equipo de valoracións da Consellería de Política Social. Se non se dispón de tal acreditación, o Departamento de Orientación non poderá informar favorablemente.

Para estas e outras axudas, recoméndase ás familias de alumnado con especiais dificultades solicitar o recoñemento de discapacidade.

Solicitedes a bolsa ou non, aprovéitase para recomendar que acheguedes, en calquera momento do curso escolar, aquela documentación relacionada (cerficado de discapacidade, informes do SERGAS...) xa que nos axuda a facer un óptimo seguimento do alumnado.

Torneo de Xadrez Intercentros en Redondela

Máis imaxes da xornada neste álbum fotográfico

   Alumnado de 1º e 2º de ESO acudiu á Alameda Castelao de Redondela para participar este vernes 20 de maio, no II Torneo de Xadrez Intercentros.

   Un total de 80 participantes de distintos centros da zona: os IES Mendiño, Floriani e Chapela; e os CEIP Santa Mariña, Cesantes, Quintela e Igrexa Chapela.

   Hai que destacar o carácter eminemente lúdico e educativo do torneo, que pretendía servir de iniciación e animar á práctica do xadrez, á marxe do resultado. Esto foi así, especialmente no caso do noso IES, no que acudimos cunha equipa pouco experimentada, que xogaban o seu primeiro torneo, coa premisa de pasalo ben e seguir aprendendo. A equipa formouse con alumnado que acudiu durante o curso a xogar os mércores á biblioteca. Ademais dos que puderon asistir nesta ocasión, hai outros alumnos/as que xogan ou queren aprender a xogar ao xadrez, polo que esperamos que este xerme vaia a máis.

   Ao rematar a actividade, entregáronse trofeos aos 3 primeiros alumnos/as clasificados e medallas a todos os participantes, e o Maestro FIDE  Xulio del Prado (de tan só 15 anos) deu unha pequena charla.

   Temos que destacar e agradecer a boa organización do torneo, a cargo da Concellería de Deportes de Redondela e o IES Pedro Floriani.

1º de ESO participa no Festival FIC Andaina

O alumnado de 1º de ESO acudiu ao FIC Andaina, o X Festival Internacional de curtametraxes e diversidade funcional, organizado pola asociación Andaina.

Tras unha poñencia e o visionado, puidemos votar a nosa favorita entre as 4 curtometraxes presentadas:

  • "Adopción especial”, que narrou as conversas dunha parella sobre a adopción dun neno/a con necesidades especiais.
  • “Orquesta Los Bengala”; onde o humor, a amizade e a familia xuntan forzas para axudar un dos protagonistas, que sofre demencia.
  • “Mordisquitos”; a historia dunha parella, co trasfondo da saúde mental.
  • “Intentando”; que xirou en torno ás conversas dun fillo co seu pai: a importancia de esforzarse, de non frustrarse e loitar por un mesmo, axudar os demais, respectar as diferenzas e non crerse superior a ninguén...

Distribuir contido


by Dr. Radut