Documentos do centro

Comunicado do Claustro do IES de Soutomaior

No día de hoxe, 30 de xuño de 2020, o Claustro do IES de Soutomaior aprobou por unanimidade este escrito dirixido ás autoridades educativas, ao conxunto da comunidade educativa, aos medios de comunicación e aos sindicatos.

Nel queremos deixar constancia da problemática vivida no noso centro e no sistema educativo galego dende a suspensión das clases no mes de marzo, unha problemática derivada da ausencia de directrices e protocolos claros por parte da administración educativa, que non respondeu con garantías ás necesidades formativas, de infraestruturas dixitais e de acompañamento e liderado que precisabamos nunha crise desta envergadura.

Esta situación de abandono e orfandade foi suplida grazas ao inxente traballo e ao compromiso do profesorado, o alumnado e as familias, coa colaboración dos servizos municipais. Por iso, a dous meses do comezo do Curso 2020-2021, precisamos coñecer como se van desenvolver as medidas recollidas no acordo entre as CC.AA. e o Ministerio de Educación e sinalamos as que, na nosa opinión, deben ser as medidas imprescindibles e necesarias para afrontar este reto educativo, social e de seguridade sanitaria.

Plan Xeral Anual 2019-2020

Proxecto Educativo de Centro

Premede na imaxe ou aquí para acceder ao Proxecto Educativo de Centro.

Programa de Orientación Académica e Profesional

Premede na imaxe ou aquí para acceder ao Programa de Orientación Académica e Profesional elaborado polo Departamento de Orientación durante o Curso 2019-2020.

Plan de Convivencia

Premede na imaxe ou aquí para acceder ao Plan de Convivencia, aprobado no Consello Escolar do 28 de xaneiro de 2020.

Plan Xeral de Atención á Diversidade

Premede na imaxe ou aquí para acceder ao Plan Xeral de Atención á Diversidade, aprobado na Comisión de Coordinación Pedagóxica do 27 de novembro do 2018.

Instruccións de acceso á Aula Virtual

Premendo na imaxe podes acceder a un manual que explica o acceso á Aula Virtual así como as instruccións no caso de que non recordes o teu usuario ou contrasinal.

Plan de Igualdade

Premede na imaxe ou aquí para acceder ao documento, elaborado segundo a Instrución do 6 de setembero de 2019 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa.

Plan Xeral Anual 2019-2020

Proxecto lingüístico de centro

Premede na imaxe ou aquí para acceder ao documento.

Aprobado e avaliado no Consello Escolar do 27 de marzo de 2019.