Concurso Verbas para Comunicar 2021

Un ano máis, con motivo do Día das Letras Galegas, a Concellaría de Xuventude convoca o concurso “Verbas para... comunicar", que relaciona a comunicación, a mocidade e a lingua galega a través da presentación de traballos en formato texto ou audiovisual en lingua galega no que se transmita unha idea, unha reflexión, unsentimento, opinión, etc., que queiramos comunicar e compartir con outras persoas.

Resumo das bases (completas aquí ou en PDF)

- A temática será libre.
- Todos os traballos deberán expresarse en lingua galegae valorarase a corrección lingüística.
- Cada persoa ou grupo poderá presentar un único traballo que deberá ser inédito.
- A organización desbotará e non entrarán en concurso aqueles traballos que conteñan mensaxes discriminatorias, sexistas, violentas, groseiras ou ofensivas.
- Os traballos premiados exporanse na web e remate o concurso aparecerán co nome e apelidos dos/as autores/as os traballos premidados. Tamén se lles dará repercusión a través das redes sociais empregadas pola Concellería: facebook, instagram, etc.

- Categoría A: 1º, 2º, 3º ESO.
- Categoría B: 4º ESO, 1º e 2º BACH.

Modalidades

1) Redacción : dun texto en lingua galega que transmita unha idea, sentimento, etc., Só presentación individual. O tamaño do texto non poderá ser superior ás 12 liñas. O soporte será o papel ou cartolina e o seu tamaño non poderá superar un folio A4, pero si poderá ser inferior a este. O formato de presentación do papel
ou cartolina será libre.
2) Audiovisual : elaboración dun vídeo (curta) ou audio (tema musical ou outros) cunha duración máxima de 5 minutos. Pode presentarse de xeito individual ou grupo/clase. Pode ser gravado con móbil ou cámara. Obrigatorio que teña mensaxe en galego escrita ou verbal.

Presentación

Ata o 11 de maio ás 20h. Os traballos presentaranse EN LIÑA a través desta páxina web.

Participación no certame Tíralle da Lingua de Narración Oral

A crise sanitaria impediunos participar en vivo no Certame Tíralle da Lingua de Narración Oral, como fixeron o ano pasado os alumnos Isaac Abegonza e David Alján e a alumna Sabela Lorenzo. Malia todo, este ano o instituto estivo moi ben representado por Sabela Magariños Pereira e Lucía Castrillo Sánchez (3º ESO) e David Gallego Couñago (4º ESO), que enviaron as súas historias gravadas, relatos que agora queren partillar con todos e todas nós.

Parabéns aos tres polas súas historias e a María, a súa profesora de Lingua Galega, por guialos e animalos.

Convidámosvos a escoitar os seus relatos premendo nas imaxes:

MEGA. Música En GAlego porque paga a pena

O Clube da Lingua do IES de Soutomaior lanza, a través de @pagaapena, a iniciativa Música En Galego... porque paga a pena. Con esta actividade queremos dar a coñecer a música feita en galego entre a mocidade de Soutomaior, e máis alá, porque hai unha chea de grupos e artistas de todos os estilos que paga a pena coñecer.

Ademais, entre os mozos e as mozas participantes sortearemos camisolas e outros produtos textís con deseños e mensaxes chulas en galego e, unha vez rematada, contaremos coa primeira playlist de música en galego da mocidade de Soutomaior.

Se tes entre 12 e 20 anos, coñece máis polo miúdo MEGA premendo aquí e participa a través das nosas contas en Instagram e Facebook e das etiquetas #MEGApagaapena #musicaengalego.

As nosas playlist:

Para estar co(a)s colegas

Para saír de festa

Para mudar o mundo

Música riquiña

n/d

Blog das actividades do Proxecto Falemos

(CLIC NA IMAXE PARA ACCEDER)

Blog Falemos

Blog do Proxecto Falemos

Web do Proxecto: Falemos de ti e min

(CLIC NA IMAXE PARA ACCEDER)

Web do Proxecto Integrado de Centro Falemos de ti e min: a cultura galega desde unha perspectiva integradora.

Revistas do IES de Soutomaior no Curso 2018-2019

Número I da Revista do IES de Soutomaior editada polo Equipo de Dinamización Lingüística. Xuño de 2019

(PREME NA IMAXE PARA ACCEDER)

REVISTA DIXITAL DO IES DE SOUTOMAIOR

(PREME NA IMAXE PARA ACCEDER)

Clubs de lectura

O EDLG colabora, xunto co equipo de Biblioteca, a Comisión de Igualdade e Actividades Extraescolares e Complementarias, para fomentar a lectura no noso instituto a través dos clubs de lectura.

Atoparás máis información no seguinte enlace ao blog da Bilioteca e Clubs de Lectura (fai clic na imaxe):