Bioloxía

INDICACIÓNS DO DEPARTAMENTO DE BIOLOXÍA E XEOLOXÍA PARA OS DÍAS DE SUSPENSIÓN DAS ACTIVIDADES LECTIVAS

Con motivo da suspensión temporal das clases entre o 16 de marzo e o 3 de abril, o Departamento de Bioloxía e Xeoloxía informa do traballo que deberá realizar o alumnado, así como o seu seguimento, nos documentos por materia e curso que se anexan a continuación:

Recomendamos unha organización diaria e gradual do traballo porque debemos continuar coa aprendizaxe, isto non son unhas vacacións, así que aconsellamos tamén a implicación das familias na supervisión da realización do traballo encomendado.

Indicamos en cada caso cales serán os medios de comunicación coas profesoras, que estarán a disposición das/os rapazas/es para solucionar calquera posible dúbida.

O IES traballa pola redución e boa xestión dos residuos

Dende o IES de Soutomaior queremos visbilizar o noso compromiso co medio e, como centro participante no Programa Recreos Residuo 0, do colectivo Teachers for Future, pedimos que durante o Cume do Clima en Madrid os gobernos se comprometan a tomar medidas efectivas para loitar contra o cambio climático.

#PoloClima #PorelClima #TeachersforFuture #RecreosResiduosCero #COP25

Profesorado Curso 2019/20

PROFESOR / A

CURSO / MATERIA

Sandra González Besada

Bioloxía e Xeoloxía 3º ESO (2 grupos)

Bioloxía e Xeoloxía 2º Bacharelato (1 grupo)

Tania Martínez Garrido

Bioloxía e Xeoloxía bilingüe 1º ESO (1 grupo)

Bioloxía e Xeoloxía 3º ESO (1 grupo)

Anatomía Aplicada 1º Bacharelato (1 grupo)

Cultura científica 1º Bacharelato (1 grupo)

Xeoloxía 2º Bacharelato (1 grupo)

Montserrat Escudero Fernández

Bioloxía e Xeoloxía 1º ESO (2 grupos)

Bioloxía e Xeoloxía 4º ESO (1 grupo)

Bioloxía e Xeoloxia 1º Bacharelato (1 grupo)

Xefatura de departamento

Achegámonos á xestión de residuos e á compostaxe e á situación do monte en Galicia

Nas últimas dúas semanas, entre o luns 16 de outubro e o martes 5 de novembro, o Departamento de Bioloxía organizou dous tipos de charlas divulgativas que forman parte dos proxectos que están en marcha actualmente no noso IES:

Charla-coloquio: Ás voltas coa compostaxe

A producción e xestión dos residuos constitúe unha liña de actuación importante do centro, en canto ás boas prácticas no propio centro e en canto á concienciación sobre o tema de toda a comunidade educativa. Por este motivo, ademais desta charla, ao longo do curso vanse levar a cabo unha serie de actividades relacionadas co tema dos residuos.

Esta charla, que se enmarca no Plan Revitaliza da Deputación de Pontevedra, pretende ser un punto de achegamento ao tema do lixo doméstico (tipoloxía, volume, precaucións), á súa xestión e tratamento. Ademais, céntrase na importancia da compostaxe como alternativa necesaria, ao ser máis económica e ecolóxica ca os tratamentos actuais. Nela participaron todos os niveis educativos de ESO e 1º de bacharelato e foi impartida por Antón, de Amigos da Terra.

Charla da técnica forestal do concello

Participou o alumnado de 3º e 4º ESO e 1º de Bacharelato. Despois de abordar en clase a temática da actual situación do monte en Galicia e a súa xestión co alumnado de 4º ESO e  1º de bacharelato, a técnica forestal do Concello de Soutomaior, Ánxela, falounos do seu traballo, da problemática dos incendios forestais, o estado dos nosos montes (centrándose no noso concello), da normativa ao respecto e o seu cumprimento. Foi unha charla moi cercana aos rapaces e ás rapazas, porque incluso os/as que quixeron puideron formular situacións particulares do estado das súas fincas, situándoas no mapa de parcelas catastrais e vendo claramente os límites das faixas de protección contra incendios.

Sumámonos á Semana Mundial polo Clima

O Departamento de Bioloxía e Xeoloxía organiza unha serie de actividades para participarmos de maneira activa na Folga Mundial polo Clima, que culminará este venres 27 de setembro tras unha semana de accións de sensibilización, tamén a nivel educativo e a escala global, para que se declare de maneira inmediata a emerxencia climática e os gobernos tomen as medidas concretas necesarias para reducir rapidamente a cero as emisións netas de gases de efecto invernadoiro.

No noso centro desenvolvéranse diferentes propostas de traballo nas aulas de Bioloxía, nas titorías e nos diferentes departamentos (videofórum e lectura de textos sobre a problemática do cambio climático, elaboración de cartaces e pancartas, etc.), así como un paro durante o recreo do venres, no que se lerá o manifesto da Folga Xeral polo Clima e se anima ao alumnado e ao profesorado a vestir unha camisola verde en sinal de protesta.

Así mesmo, o recibidor do centro acollerá a exposición O noso mundo, o noso futuro, a nosa opción, cedida polo CEIDA e está baseada no proxecto CLARITY - Acción Educativa polo Clima-, que pretende contribuír ao coñecemento do fenómeno do cambio climático, as súas causas e as respostas que se están propoñendo para facerlle fronte.