Benvidos e benvidas ao IES de Soutomaior!!

Hoxe, dentro das actividades de transición de etapa, recibimos a visita do alumnado de 6º do CEIP de Ponte Sampaio, futuros alumnos e alumnas de 1º da ESO.

Como unha primeira toma de contacto de cara o curso que ven, fixeron un percorrido polas instalacións do noso centro guiados por alumnos e alumnas de 2 e 3º da ESO os cales lles contaron as características de cada zona. Tamén tiveron oportunidade de coñecer a parte do profesorado e persoal non docente, que lles deron a benvida e lles explicaron o funcionamento das aulas específicas.

Esta actividade terá unha segunda parte cunha charla informativa sobre as características da ESO, os cambios na nova etapa, as normas de convivencia e funcionamento e os programas e actividades nas que participa o noso centro.

Esperámovos en septembro!!!