Correo electrónico: ies.ribadeo@edu.xunta.es | Teléfono: 982870666

HORARIO EXAMES DE SETEMBRO 2021

Achégase a seguinte documentación adxunta:

• HORARIO EXAMES SETEMBRO 2021.

Neste documento pódese consultar a seguinte información:

• Horario dos exames de setembro 2021.
  • Información acerca das aulas reservadas para a realización das probas.
  • Publicación de boletíns e períodos de reclamación.
  • Horarios da matrícula de setembro.
  • Protocolo de medidas de prevención para a realización das probas extraordinarias.

Un saúdo

A dirección

Noraboa a Teresa Díaz e a Carmen Mendoza!

A Comunidade educativa do IES Ribadeo Dionisio Gamallo felicita a Teresa Díaz Estévez e a Carmen Mendoza, profesoras de Físca e Química e Lingua Castelá recentemente xubiladas. Grazas pola vosa entrega e os mellores desexos para esta nova etapa.

Promoción Bacharelato 2021. Parabéns!!

Recentemente celebramos o acto de Graduación da promoción de 2º bacharelato do 2021.  A Comunidade Educativa do IES Ribadeo Dionisio Gamallo quere darlles os parabéns por ser capaces de adaptarse á situación de pandemia e polo traballo realizado que lles permitiu rematar o paso polo instituto de forma brillante. Noraboa a todos e todas!

MELLORES EXPEDIENTES ACADÉMICOS 2020/21, NORABOA!!!

O pasado xoves, 24 de xuño, catro alumnas e alumnos do IES de Ribadeo Dionisio Gamallo foron convocadas/os pola Universidade de Santiago de Compostela para participar no "Actos de recoñecemento ao mellor alumnado de centros de ensino medio de Galicia". Trátase de Javier Pérez Vargas, Juan López Acebo, Violeta Carrero Isla e Ainhoa Baldonedo Vila.

SEGUIR LENDO...

(14/06/2021): IMOS PARA O INSTITUTO!

O Departamento de Orientación pon a disposición das familias e do alumnado que se incorporará o vindeiro curso as seguintes presentacións con información de interese.

FORMATO PDF                               FORMATO POWER POINT

(14/06/2021): Novidades na RADIOIESRibadeo!

Temos novos audios para a Radio IES Ribadeo. Esta vez son oito "cuñas" radiofónicas, pequenas pezas de audio feitas polo alumnado de 1º de Bacharelato A e B que cursa as materias "Cultura Científica" e "Bioloxía e Xeoloxía". A montaxe (mediante o programa de software libre Audacity) correu a cargo do docente Fernando Losada.

Algunhas das voces están distorsionadas, e unha das cuñas é de "Tomas falsas" da gravación.

Cabe sinalar que a música é un jingle composto e tocado polo alumno de 1º de Bacharelato Andrés Manuel Bermúdez García.

Aproveitamos as preguntas posteriores á conferencia impartida por Sonia Villapol para preparar esta entrevista e que todo mundo poida disfrutar dun tema de actualidade.

Brais Varas, Lara Pérez, Javi Dopico e Itziar Nieves, alumnas e alumnos de Bioloxía de 4º ESO axudadas/os pola directora Susi Besteiro, quixeron coñecer a opinión de Sonia Villapol respecto á mestura de vacinas, aos efectos da COVID-19 nas embarazadas e aos futuros avances na Neuroloxía, entre outras.

A produción e consecución da entrevista correu a cargo da Profesora de Música María Ron, e a edición do audio, de Fernando Losada, Profesor de Bioloxía e Xeoloxía.

Estes tres audios graváronse para a materia de Música, do grupo de 2º ESO A (impartida polo Profesor Manuel Lozano). A idea era facer un traballo sobre os xéneros musicais de salsa, disco e bachata.

O alumnado escolleu tres artistas para falas deles (Bee Gees, Marc Anthony e Romeo Santos), pero fixérono como se estiveran nun programa de radio (uns simplemente presentando ao artista e outros incluso interpretando).

(08/06/2021): Visita vitual ós xacementos de Atapuerca.

Case para rematar a XXVI Feira da Ciencia e da Cultura ribadense, o alumnado de 4º ESO tivo a oportunidade de facer unha visita virtual ós Xacementos de Atapuerca en Burgos. Baixo o título “La trinchera del ferrocarril, en busca de nuestro origen” fomos recorrendo unha zona calcaria que inclúe xacementos tan importantes como A sima do elefante, A galería ou a gran Dolina. Explicáronnos que se trata da maior concentración de restos humanos da península e que alí se atoparon restos do antepasado máis antigo de Europa, o Homo antecessor, un homínido que chegou dende Africa e que é a última especie común entre os Homo neanderthalensis e os Homo sapiens. Non cabe dúbida de que foi unha actividade moi interesante e unha boa lección de evolución humana. Puidemos observar dende restos de mamíferos ata ferramentas de sílex pasando por restos humanos tan famosos coma o cránio número 5, coñecido popularmente como Miguelón que é o cranio de Homo heidelbergensis mellor conservado do mundo e recibe ese nome en honor a Miguel Indurain pois foi descuberto cando Miguel acababa de gañar o segundo Tour de Francia.

Tan só queda para os vindeiros días rematar algúns percorridos botánicos polo xardín que tiveron que ser aprazados pola chuvia e dende o IES de Ribadeo agradecen a colaboración do Museo de Atapuerca.

ENLACE Á NOTICIA EN CRÓNICA3. A MARIÑA

Campaña de Prevención de Lesións Medulares: A MARIÑA - COGAMI.

As charlas gratuítas foron impartidas aos grupos de 3º ESO pola presidenta da Asociación de Persoas con Discapacidade da Mariña Lucense, Emma Caamaño, e persoal voluntario con lesión medular. En cada unha das tres charlas fíxose, en primeiro lugar, unha presentación teórica sobre as lesións medulares, que son, as súas causas (zambullidas, accidentes de tráfico,...) e consecuencias para, a continuación, darlle a palabra aos voluntarios que, por experiencia propia, espuxeron o cambio da súa vida a partir da lesión medular.