Xoves 29 de setembro: Inauguración do club de lectura

Este xoves quedou inagurado o club de lectura para o curso 2022-2023. A profesora Montse Santos deu a benvida ao alumnado que participa, contando este ano cunha gran recepción

Xoves 22 de setembro: Reunión do Consello Climático

Con motivo da semana dos obxectivos de desenvolvemento sostible (semana do 15-26 setembro), celebrouse a primeira reunión para o alumnado de bacharelato (que xa participou o ano pasado) e de 4º de ESO (que se apunta novo este ano).

Calendario escolar 2022/2023

Para consultar o calendario escolar prema neste enlace

Calendario escolar 2022-2023

Libros do curso 22/23

NOVO!!!

Listado de libros de lectura de inglés 3º e 4º ESO para o curso 22/23 e enlace á caderno dixital de 2º de Bacharelato. Aquí

En 1º da ESO e en 2º da ESO traballaremos con ordenadores E-Dixgal, polo que non teremos listado de libros.

Recordamos que o centro dispón dun banco de libros para a etapa da ESO e FP Básica polo que recomendamos non comprar NADA ata saber se dispoñemos de libros suficientes para prestar.

Ainda non dispoñemos do listado completo dos libros que mudan pola implantación da nova Lei Educativa. A principios de setembro pasaremos o listado completo.

Sobre o bacharelato podedes descargar o documento completo en PDF neste enlace.

CURSO 2022/2023

Benvid@s ó curso 2022/2023,

Ás clases empezarán este xoves 8 de setembro en horario habitual (de 9:00 a 14:30), para tódolos grupos e etapas, incluído FP.

Poñerémonos en contacto a través de AbalarMóbil con tódalas familias para facer unha sesión de contacto con tódalas titorias dos distintos grupos.

É probable que o mércores 7 fagamos unha reunión presencial coas familias do alumnado que se incorpora a 1º ESO. Confirmaremos horario no AbalarMóbil.

Lembrade que 1º e 2º da ESO traballará cos ordenadores E-Dixgal.

Para o resto de grupos, o profesorado informará, unha vez empezadas as clases, a cada un dos nenos e nenas se teñen que mercar algo (material ou libros).

Moitas grazas e un saúdo de todo o persoal do instituto.