Departamento de FRANCÉS

Xefatura departamento

• Rosa Pérez Álvarez

Programacións

Entrez, ici on parle français!

EDUCACIÓN AMBIENTAL PARA O DESENVOLVEMENTO SOSTIBLE

O alumnado de 2º da ESO participou nunha saída polo Sendeiro dos Pescadores e a área recreativa de Santa Mariña que está dentro da Rede Natura Baixo Miño, para celebrar o Día Mundial do Medio ambiente, este ano adicado á estauración dos Ecosistemas.

75 aniversario do Principiño

O departamento de Francés coa colaboración do programa UNESCO organizou un acto para celebrar o 75 aniversario do Principiño. Así, durante o recreo do día 29 de abril a rapazada expuxo os traballos elaborados na aula e participou, xunto con numeroso profesorado, nunha lectura ininterrompida do Principiño, realizada en diferentes idiomas.

Viaxe a París

O Departamento de francés organizou unha Viaxe Cultural a París para o alumnado de francés de 3º e 4º ESO acompañado polas profesoras Rosa Pérez e Belén Jorge.

Esta actividade tivo lugar dende o 25 ata o 30 de marzo e o alumnado puido visitar os lugares máis emblemáticos de París:

Saída o teatro "Vis la vie en rose"

Alumnado de francés de 4º de ESO e de 1º e 2º Bacharelato  asisten á obra de teatro "Vis la vie en rose" en Vigo.

Blog francesasneves