DÍAS NON LECTIVOS

Lembrámoslles que o luns e o martes da vindeira semana (17 e 18 de maio) non haberá clases, o primeiro día pola celebración do Día das Letras Galegas e o segundo por telo concedido pola Xefatura Territorial da Consellería de Educación como día non lectivo.

LISTAXE DE RESERVAS E SOLICITUDES DE ADMISIÓN DEFINITIVAS

Pódense consultar no taboleiro do centro a listaxe de reservas admitidas e a listaxe definitiva de solicitudes de admisión aceptadas.

Todas as solicitudes presentadas foron admitidas.

Quen somos?

Un ano resistindo e moitos mais para recordalos

Maratón fotográfico 30x30 (30 fotos en 30 días)

Cada 2 anos o departamento de Educación Plástica, Visual e Audiovisual organiza este maratón fotográfico.

A novidade deste ano é que o fixemos extensible ao alumnado de 1º e 2º (de xeito voluntario), con restultados sorprendentes !!.

O reto é individual. Os temas aparecerán en lotes de 5. Para cada tema teñen 5 días de tempo para realizar a foto

As normas que hai que cumprir:

As fotos teñen que estar realizadas dentro das datas que sinala cada tema.

Cada participante poderá publicar unha soa fotografía por tema.

Para tomar as fotos pódese utilizar calquera tipo de cámara digital

Selección diaria dos traballos presentados:

Listaxes de reservas e solicitudes de admisión admitidas

Dende o 19 de abril poden consultarse no taboleiro do centro a listaxe de reservas admitidas e a listaxe provisional de solicitudes de admisión admitidas.

Todas as solicitudes presentadas foron admitidas.

Probas finais das materias pendentes

Ventilación e COVID - 19

PERÍODO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

No mes de marzo ábrese o prazo para presentar as solicitudes de admisión. Esta convocatoria está dirixida a aquel alumnado que, non estando cursando 6º de primaria nun dos centros adscritos nin matriculado actualmente no noso centro, desexe ser admitido no IES Nº1 en calquera curso.

As solicitudes de admisión poden presentarse presencialmente no centro para o que se solicita a admisión ou na sede electrónica da Xunta de Galicia (formulario normalizado ED550B).

Prazos: