Quen somos?

Un ano resistindo e moitos mais para recordalos

Maratón fotográfico 30x30 (30 fotos en 30 días)

Cada 2 anos o departamento de Educación Plástica, Visual e Audiovisual organiza este maratón fotográfico.

A novidade deste ano é que o fixemos extensible ao alumnado de 1º e 2º (de xeito voluntario), con restultados sorprendentes !!.

O reto é individual. Os temas aparecerán en lotes de 5. Para cada tema teñen 5 días de tempo para realizar a foto

As normas que hai que cumprir:

As fotos teñen que estar realizadas dentro das datas que sinala cada tema.

Cada participante poderá publicar unha soa fotografía por tema.

Para tomar as fotos pódese utilizar calquera tipo de cámara digital

Selección diaria dos traballos presentados:

1º - UN PAISAJE COTIDIANO

Listaxes de reservas e solicitudes de admisión admitidas

Dende o 19 de abril poden consultarse no taboleiro do centro a listaxe de reservas admitidas e a listaxe provisional de solicitudes de admisión admitidas.

Todas as solicitudes presentadas foron admitidas.

Probas finais das materias pendentes

Ventilación e COVID - 19

PERÍODO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

No mes de marzo ábrese o prazo para presentar as solicitudes de admisión. Esta convocatoria está dirixida a aquel alumnado que, non estando cursando 6º de primaria nun dos centros adscritos nin matriculado actualmente no noso centro, desexe ser admitido no IES Nº1 en calquera curso.

As solicitudes de admisión poden presentarse presencialmente no centro para o que se solicita a admisión ou na sede electrónica da Xunta de Galicia (formulario normalizado ED550B).

Prazos:

DÍA DE ROSALÍA, 2021

Debido ás restricións sanitarias por mor da pandemia que estamos a sufrir, a conmemoración do Día de Rosalía trasladámola ás redes sociais, mantendo o mesmo fin de lembrar a nosa poeta e todos os valores de rebeldía, amor á Terra, compromiso coas emancipacións e celebración da vida que ela representa. E moitas cousas máis das que nos gustaría que nos falases ti para encher un minuto co tema que desexes sobre esta escritora que tanto nos di cos seus versos.
Pedímosche que graves unha intervención de menos de 60 segundos e que nola envíes ao correo da nosa páxina web: redaccion@tabeirosmontes.com, ou que nola fagas chegar por calquera outro medio até o venres 19 de febreiro co fin de publicar nas redes sociais e na web www.tabeirosmontes.com o día 24 todas as achegas. Estas actividades rematarán coa lectura do manifesto da Asociación de Escritores en Lingua Galega ás 20:00 h. a través das nosas

20-21 Entroido da Pandemia

Imaxes do "peculiar" entroido da pandemia do 2021 no IES Nº 1