Comunicados

Bolsas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o Curso 2024-2025

Está aberto o prazo para solicitar as bolsas e axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo, convocadas polo Ministerio de Educación. A solicitude realizarase telemáticamente a través de Sede Electrónica ata o 13 de setembro. Unha vez cumprimentada a solicitude telemática, débese imprimir e presentar no centro educativo xunto coa documentación requirida. Máis información neste enlace e no Departamento de Orientación.

Admisión de alumnado novo

Comunícase ás familias que foron admitidos todos os alumnos/as que fixeron solicitude de admisión de praza para o noso IES no prazo habilitado para tal fin.

Deberán formalizar a matrícula entregando a documentación que se lles solicite no mes de xuño. Publicarase o calendario co prazo concreto nesta páxina web.

Informamos tamén que as axudas para material aínda non saíron; probablemente, se as datas coinciden coas de anos anteriores, será a partir do 20 de maio.

Avaliación de diagnóstico

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización de probas de avaliación de diagnóstico para o alumnado de 2º de educación secundaria. No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril.

Pode atopar máis información neste documento dirixido ás familias.

Avaliación de diagnóstico

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización de probas de avaliación de diagnóstico para o alumnado de 2º de educación psecundaria. No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril.

Pode atopar máis información no seguinte documento dirixido ás familias:

Bolsas para cursar estudos postobrigatorios no curso 2024-2025

Ábrese o prazo para solicitar as BOLSAS DE CARÁCTER XERAL PARA O CURSO ACADÉMICO 2024-2024 para estudantes que vaian cursar estudos postobrigatorios: Bacharelato, Formación Profesional de grao básico, medio, superior, etc.

PRAZO: dende o 19 de marzo ao 10 de maio de 2024

Aínda que o alumnado non saiba con seguridade que ou onde vai estudar, débese solicitar a bolsa igualmente neste prazo.

Nesta ligazón pódese obter máis información.

PROBAS PARA OBTER O TÍTULO DA ESO PARA MAIORES DE 18 ANOS

12/01/2024 08:48

Recentemente a Consellería publicou a convocatoria de probas para obter o título da ESO, dirixida ás maiores de 18 anos.

Amplía información no seguinte enlace.

Xornadas de presentación

O martes 3 e o mércores 4 de outubro terán lugar as presentacións cos titores/as dos seus fillos e fillas.

Trátase dun primeiro encontro na biblioteca, en que tamén estaremos presentes o equipo directivo e a orientadora, e a seguir irán co titor ou titora correspondente á aula do seu fillo/a.

Faite socio/a da ANPA!

Xa se poden asociar á ANPA do IES Nº1.

É sumamente aconsellable, xa que obterán descontos nas saídas extraescolares dos seus fillos e fillas ao longo de todo o curso, á parte de estaren informados puntualmente das actividades que se organizan para as familias.

Para facelo, deben xuntar o xustificante do pagamento da cota anual única:15 €.

Datos da conta:

- ABANCA

Admisión a Ciclos Formativos de Grao Medio

Dende o 23 de xuño ao 5 de xullo está aberto o prazo para solicitar a admisión nun ciclo formativo de grao medio para o alumnado que obtivo o título da ESO ou superou a proba de acceso.

Dita solicitude realízase a través dunha aplicación web que xera un impreso con instrucións individualizadas para cada alumno/a.

Toda a información no seguinte enderezo web

Calquera dúbida, no Departamento de Orientación do centro.

Bolsas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo

Está aberto o prazo para solicitar as bolsas e axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo, convocadas polo Ministerio de Educación e FP.

A solicitude realizarase telemáticamente a través de Sede Electrónica dende o 8 de maio ata o 20 de setembro. Unha vez cumprimentada a solicitude telemática, débese imprimir e presentar no centro educativo xunto coa documentación requirida.

Toda a información neste enlace.

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE ESO AO RENDEMENTO ACADÉMICO

Recementemente publicouse a ORDE do 31 de marzo de 2023 pola que se convocan os premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2022/23.

O obxectivo é premiar aos alumnos e alumnas de mellor expediente académico nos estudos de Educación Secundaria Obrigatoria.

Destinatarios: alumnado que estea proposto polo equipo docente para a expedición do título de graduado en ESO e obtivese no conxunto dos catro cursos de educación secundaria obrigatoria unha nota media igual ou superior a 9,00 puntos.

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2023/2024

O  16 de xaneiro abriuse o prazo para presentar as solicitudes de reserva para cursar 1º ESO no noso centro o vindeiro curso, coas seguintes particularidades:

• A solicitude de reserva debe facela exclusivamente aquel alumnado que proveña dun dos catro centros adscritos ao noso e que estea cursando actualmente 6º de primaria.
  • Esta solicitude farase no centro de orixe, é dicir, no centro de primaria.

O prazo de solicitudes abranguerá do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro de 2023, ambos incluídos.

Probas de acceso a Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior

Recentemente publicouse a convocatoria para as probas de acceso a ciclos de grao medio e superior. O prazo de inscrición para as probas de GRAO MEDIO abrangue dende o 27 de febreiro ao 10 de marzo. A proba realizarase o 25 de MAIO.

Amplía información no seguinte enlace ou a través do Departamento de Orientación.

Inicio do Curso 2022-2023