Tríptico Informativo do Ciclo Medio Instalacións Eléctricas e Automáticas

Xa temos renovada información sobre o Ciclo Medio de Instalacións eléctricas e automáticas que se imparte no noso centro.

A Oferta Educativa do noso centro IES Laxeiro axústase aos novos tempos...

Podedes Descargar o Tríptico Informativo e mais ver o vídeo promocional do Ciclo Medio de Instalacións Eléctricas e Automáticas da Familia Profesional de Electricidade

Ligazón ao vídeo promocional --->

Calendario de exames finais xuño 2021 para ciclos e extraordinarios para 2º Bacharelato

Publícase o calendario de exames finais de ciclos de Formación profesional  e os extraordinarios de 2º Bacharelato curso 2020-2021 que terán lugar ao longo deste mes de xuño no IES Laxeiro

- Exames finais de ciclos : FP Básica - Medios - Superiores

- Exames extraordinario de 2º Bacharelato

Musiqueando no Laxeiro

A COAEM (Confederación de Asociacións de Educación Musical do Estado Español) organiza cada ano unha proposta chamada Musiqueando, para visibilizar a importancia da música no ensino obrigatorio. Neste curso no que a pandemia condicionou tanto a práctica musical nas aulas, o Departamento de música celebrou o Musiqueando 2021 implicando a todo o alumnado de música da ESO do IES Laxeiro (uns 200 alumn@s), que representaron hoxe, 26 de maio, unha coreografía pautada por Santi Serratosa, nos xardíns xunto ao centro.

Esta semana colgarase este traballo nas redes sociais coas etiquetas: #musiqueando 2021, #musiqueandoviral, #nosimportalamusica.

Agradecemos a todo o alumnado a súa participación e ao profesorado e ao concello a súa colaboración.

Xogos tradicionais da man de Luis Iglesias "Luchi"

25/05/2021
Europe/Madrid

Este martes 25 de maio, puidemos desfrutar dunha xornada de xogos tradicionais da man de Luchi Iglesias, artesán polifacético de Lalín que ven de recuperar e crear materiais daqueles xogos que nenos, nenas e maiores adoitaban practicar nas aldeas e vilas do país. Xornada de aprendizaxe e diversión, organizada no marco de proxecto Erasmus+ "21st Century skills through Outdoor Traditional Games". Queremos agradecer a Luchi o seu labor de promoción do legado cultural que supoñen os xogos tradicionais, ao alumnado que participou de forma activa e respetuosa e ao profesorado que colaborou na organización e control da actividade.

Recollida de títulos académicos e profesionais

RECOLLIDA DE TÍTULOS ACADÉMICOS E PROFESIONAIS

Foron recibidos os títulos académicos e profesionais das persoas que se titularon o ano 2018-2019
en ESO, BACHARELATO, CICLOS FORMATIVOS E ESA.

Para recollelos é necesario identificarse mediante o DNI ou calquera outro documento análogo e
asinar a recollida no rexistro que se atopa na secretaria do centro ao efecto.

HORARIO DA SECRETARÍA DO CENTRO
Luns a venres ◇ 09:00 a 14:00.
Luns e mércores tamén de 16:30 a 19:00.

A DIRECCIÓN DO CENTRO

INICIACIÓN A RUGBY CO "CLUB RUGBY CORETI LALÍN"

24/05/2021
Europe/Madrid

O pasado xoves alumnado de 1º de BAC adicou a sesión de EF a disfrutar do Rugby das mans de adestradores e adestradoras do club Rugby Coreti Lalín. Este luns tamén poderá facelo o alumnado de 1º de ESO. Agardamos disfruten da actividade e se animen a probar este deporte de equipo, no que ademais dunha boa condición física e técnica, son fundamentais os valores de repecto e traballo colectivo.

Acto de Graduación "telemático" do noso Alumnado de 2º Bacharelato 2020-2021

O alumnado de 2º de bacharelato quere facervos chegar a invitación, sobre todo para as familias, ao acto de graduación que se
celebrará de xeito "telemático", o sábado día 22 no Salón de Actos Manolo Rivas ás 18:30.

A ligazón para o seu acceso e seguimento é:

(facer Click na Ligazón!)

Pedimos desculpas ás familias por non poder celebralo de xeito presencial, pero debemos manter as normas... e mais aínda neste curso tan intenso para eles e elas...

A Dirección do IES Laxeiro

ERASMUS +. Proxecto PRACTICUM - CONVOCATORIA 2021

IES LAXEIRO. ERASMUS +. Proxecto PRACTICUM DEPO 2019
CONVOCATORIA MOBILIDADES 2º SEMESTRE 2021

O alumnado interesado en participar nas mobilidades ofertadas no Proxecto ERASMUS + para o segundo semestre do ano 2021 deben formalizar a súa solicitude na secretaría do centro no prazo de dez días lectivos, ata o día 7 de maio de 2021.

--->>>      LER a Convocatoria