Escolares

15 de setembro - Comeza o Curso Escolar 2021-2022

Comeza o curso escolar 2021-2022, aportamos a seguinte información do Acto de Presentación; para cada curso, grupo, horario e en canto ao acceso ao centro.

O Club de Ciencias do noso centro presenta os seus estudios de investigación...

O Club de Ciencias presenta os resultados dos seus primeiros Proxectos de Investigación Científicos. No seu segundo ano de traballo, coordinado pola compañeira Concha Villar Moure, publicar os resultados e conclusións dos seus estudios científicos...

Proxecto E-DixGal 2021-2022

Comezamos un novo curso escolar, e temos en marcha o Proxecto E-DixGal en 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO e 4º ESO.

Dende o Equipo Directivo e o Grupo TIC, aportamos información sobre o proxecto dos Libros Dixitais. Pódese consultar en :

https://www.edu.xunta.gal/espazoAbalar/espazo/e-dixgal

Temos acceso a información importante para as familias, en canto a equipo que r

Calendario setembro - Curso 2021-2022

Publicamos información relativa a actividades no noso centro propias de comezo do mes de setembro...

Abre o prazo para solicitar as Bolsas MEC - Ano 2021-2022

Abre o prazo para solicitar as Bolsas MEC [Ano 2021-2022], para os alumnos de Bacharelato, Ciclos Formativos de Formación Profesional e o alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo.

O prazo comeza dende o 3 de Agosto ata o 30 de Setembro de 2021.

 

Para presentar a solicitude de xeito ON-LINE en https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas.html

 

INFLUENCIA DA COVID-19 EN PARÁMETROS DA VIDA DOS ADOLESCENTES

Investigamos sobre o impacto psicolóxico e social nos adolescentes como consecuencia da situación de alerta sanitaria provocada pola COVID 19 para comprender e actuar ante as dificultades ás que se están enfrontando.
 
No estudo analizáronse diferentes parámetros: niveis de estrés, ansiedade e depresión, efecto nos resultados académicos, cambios na escala de valores, hábitos e conductas dos adolescentes.
 
As conclusións e desenvolvemento do proxecto poden lerse no documento adxunto.

CALENDARIO FIN DE CURSO 2020 - 2021

 

Día 22 de xuño: Remate de clases

 

Días 22 e 23 de xuño: Avaliacións

 

Día 23 de xuño: Entrega de notas Adultos [20:00 a 20:30 horas]

 

Día 24 de xuño: Entrega cualificacións de ESO, Bacharelato, CICLOS e FP Básica [12:30 a 13:00 horas] - (Non haberá transporte escolar).

 

Días 25, 28 de xuño: Reclamacións ás cualificacións en ESO, BACH, CICLOS, Adultos e FP Básica

 

DIRECCIÓN

Estudio complementario ao de Seguridade nas Aulas en tempos de COVID

Presentamos a memoria informe do estudio científico que fomos desenvolvendo ao longo de este curso 2020-2021 como proxecto complementario ao estudio de Seguridade nas Aulas en tempos de Covid.

Nesta parte fíxose mais caso a deseñar e fabricar un medidor de CO2, dende unha perspectiva do "hardware libre" coñecido como unha extensión do proxecto ARDUINO. O Medidor da calidade do aire das nosas aulas resultou económico, unha solución baseada no ESP32 conectado con dous sensores de tipo analóxico MQ-135 e de tipo dixital CSS811.

O "plus" de este estudio, realmente, foi o de experimentar unha das aplicacións do IoT (Internet of Things), o Internet das cousas e o servizo da nube,  Cloud Computing (ThingSpeak), para un ámbito científico escolar.

Un éxito!

Acceso ao Documento --> Memoria Informe do Estudio complementario ao de Seguridade nas Aulas en tempos de Covid.

Acceso a unha Carpeta compartida onde está todos os recursos e materiais do estudio. Memoria Informe, documentos, gráficos, programas...

 Fai Click -->      Archivos

 

 

Musiqueando no Laxeiro

A COAEM (Confederación de Asociacións de Educación Musical do Estado Español) organiza cada ano unha proposta chamada Musiqueando, para visibilizar a importancia da música no ensino obrigatorio. Neste curso no que a pandemia condicionou tanto a práctica musical nas aulas, o Departamento de música celebrou o Musiqueando 2021 implicando a todo o alumnado de música da ESO do IES Laxeiro (uns 200 alumn@s), que representaron hoxe, 26 de maio, unha coreografía pautada por Santi Serratosa, nos xardíns xunto ao centro.

Esta semana colgarase este traballo nas redes sociais coas etiquetas: #musiqueando 2021, #musiqueandoviral, #nosimportalamusica.

Agradecemos a todo o alumnado a súa participación e ao profesorado e ao concello a súa colaboración.

Impresión 3D, creatividade e diversión con xenomas.

Como se chega dende as largas secuencias con só catro letras (A, C, G, e T) á expresión de características e funcións biolóxicas? Que é o código xenético? A resposta atopámola empregando unha ferramenta orixinal e estimulante que permite aos estudantes investigar os pasos na síntese de proteínas: un puzzle elaborado con madeira e pintado polo alumnado empregando as plantillas que obtiveron por impresión 3D.

Acceder ao documento --> estudio científico

 

Distribuir contido