Escolares

CALENDARIO FIN DE CURSO 2020 - 2021

 

Día 22 de xuño: Remate de clases

 

Días 22 e 23 de xuño: Avaliacións

 

Día 23 de xuño: Entrega de notas Adultos [20:00 a 20:30 horas]

 

Día 24 de xuño: Entrega cualificacións de ESO, Bacharelato, CICLOS e FP Básica [12:30 a 13:00 horas] - (Non haberá transporte escolar).

 

Días 25, 28 de xuño: Reclamacións ás cualificacións en ESO, BACH, CICLOS, Adultos e FP Básica

 

DIRECCIÓN

O Club de Ciencias do noso centro presenta os seus estudios de investigación...

O Club de Ciencias presenta os resultados dos seus primeiros Proxectos de Investigación Científicos. No seu segundo ano de traballo, coordinado pola compañeira Concha Villar Moure, publicar os resultados e conclusións dos seus estudios científicos...

INFLUENCIA DA COVID-19 EN PARÁMETROS DA VIDA DOS ADOLESCENTES

Investigamos sobre o impacto psicolóxico e social nos adolescentes como consecuencia da situación de alerta sanitaria provocada pola COVID 19 para comprender e actuar ante as dificultades ás que se están enfrontando.
 
No estudo analizáronse diferentes parámetros: niveis de estrés, ansiedade e depresión, efecto nos resultados académicos, cambios na escala de valores, hábitos e conductas dos adolescentes.
 
As conclusións e desenvolvemento do proxecto poden lerse no documento adxunto.

Estudio complementario ao de Seguridade nas Aulas en tempos de COVID

Presentamos a memoria informe do estudio científico que fomos desenvolvendo ao longo de este curso 2020-2021 como proxecto complementario ao estudio de Seguridade nas Aulas en tempos de Covid.

Nesta parte fíxose mais caso a deseñar e fabricar un medidor de CO2, dende unha perspectiva do "hardware libre" coñecido como unha extensión do proxecto ARDUINO. O Medidor da calidade do aire das nosas aulas resultou económico, unha solución baseada no ESP32 conectado con dous sensores de tipo analóxico MQ-135 e de tipo dixital CSS811.

O "plus" de este estudio, realmente, foi o de experimentar unha das aplicacións do IoT (Internet of Things), o Internet das cousas e o servizo da nube,  Cloud Computing (ThingSpeak), para un ámbito científico escolar.

Un éxito!

Acceso ao Documento --> Memoria Informe do Estudio complementario ao de Seguridade nas Aulas en tempos de Covid.

Acceso a unha Carpeta compartida onde está todos os recursos e materiais do estudio. Memoria Informe, documentos, gráficos, programas...

 Fai Click -->      Archivos

 

 

Musiqueando no Laxeiro

A COAEM (Confederación de Asociacións de Educación Musical do Estado Español) organiza cada ano unha proposta chamada Musiqueando, para visibilizar a importancia da música no ensino obrigatorio. Neste curso no que a pandemia condicionou tanto a práctica musical nas aulas, o Departamento de música celebrou o Musiqueando 2021 implicando a todo o alumnado de música da ESO do IES Laxeiro (uns 200 alumn@s), que representaron hoxe, 26 de maio, unha coreografía pautada por Santi Serratosa, nos xardíns xunto ao centro.

Esta semana colgarase este traballo nas redes sociais coas etiquetas: #musiqueando 2021, #musiqueandoviral, #nosimportalamusica.

Agradecemos a todo o alumnado a súa participación e ao profesorado e ao concello a súa colaboración.

Impresión 3D, creatividade e diversión con xenomas.

Como se chega dende as largas secuencias con só catro letras (A, C, G, e T) á expresión de características e funcións biolóxicas? Que é o código xenético? A resposta atopámola empregando unha ferramenta orixinal e estimulante que permite aos estudantes investigar os pasos na síntese de proteínas: un puzzle elaborado con madeira e pintado polo alumnado empregando as plantillas que obtiveron por impresión 3D.

Acceder ao documento --> estudio científico

 

Visibilizar as mulleres nas Letras

O club de Letras do IES Laxeiro centrouse este curso en visibilizar as mulleres en tres eidos: o literario, o histórico e o musical.

 

Hecho con Padlet

"Cantas mulleres científicas coñeces?"

Seguramente, a maior parte de nós, e de vós, contestaría unha, e a resposta sería unánime: Marie Curie. É a única muller científica que a historia patriarcal non logrou ocultar, debido á súa extrema importancia. Aínda así, houbo quen desexou concederlle o mérito ao seu cónxuxe; é o que ten a historia de Occidente, que mesmo se empeñou en tirar o apelido propio da muller para que adquirise o do esposo, como sinal última pero tamén primixenia da perda da individualidade da muller.
Pero cantas mulleres científicas hai e houbo? Moitísimas mulleres traballaron e traballan neste eido sendo tan ou máis importantes que moitos homes científicos que si constan nos manuais, nas enciclopedias, nos libros. E queremos rescatalas. Queremos que no IES Laxeiro se coñezan os seus nomes. Que se saiba que existiron e que existan. Que se transmita que o seu labor é esencial no decurso da humanidade.

Porque vós, mozas, alumnas, tedes o mesmo dereito e as mesmas capacidades ca os vosos compañeiros en calquera eido. Incluído o científico.

Hecho con Padlet

Concurso de "memes" - 1º ESO

Foi longo, moi longo, este tempo de confinamento, pero no Laxeiro procuramos que non se perdese o humor. As profesoras Emilia Garea e Alicia Cordeiro do Dpto. de Lingua castelá, prepararon para o alumnado de 1º da ESO unha actividade que consistía na creación dun meme.

 

En 1º da ESO,de todas as tarefas  foron escollidos 16 memes e propúxose unha votación en liña para escoller os mellores. Os resultados son os que a continuación vos mostramos:

 1º posto: Selma Carballude de 1º ESO A (29 votos)

 2º posto: Sara Senande de 1º ESO C (20 votos)

 3º posto: Carmen Taboada de 1º ESO C (14 votos)

 4º posto: Dani Piloto de 1º ESO A (13 votos)

 5º posto: Jaime Vázquez de 1º ESO C (12 votos)

 

 Queremos dar as grazas a profesora Ester González, do Dpto. de Lingua galega, por compartir a idea da tarefa. Arriba o traballo cooperativo!!!

 

 Parabéns a todas e todos, rapazas e rapaces, por participar dun xeito ou doutro na idea e contribuír a que non se perda algo tan valioso como saber rir dun mesmo.

 

Moi orgullos@s da nosa rapazada!!!!!!!

 

 

 

 
What do you want to do ?

New mail

Semana da Robótica no Laxeiro - [17-21 febreiro 2020]

Un grupo de alumn@s convertíronse en Profesores "chiflados" de Robots...
Nunha primeira fase, foron aprendices, construindo e programando os Kits de Robots que temos no Instituto.
Logo na seguinte fase, eran eles os que titorizaban a grupos de alumnos interesados de 1º ESO.

Esta actividade foi coordinada por o Club de Ciencia, na selección do alumnado participante, con criterios de igualdade de oportunidades, de paridade de xénero e de idade.

Ao profesorado tamén se lle "formou" no manexo dos Kit de Robótica pero coma sempre foron superados polo noso alumnado de 1º ESO...

Unha experiencia que volveremos a repetir e a contar en canto teñamos o noso Espazo Maker no noso centro.

Alumnos Titores:

- Matías Rubén Zorrilla Duarte - 2º ESO B
- Iria Carballude Beleda - 2º ESO A
- Guillermo Pérez Fernández - 2º ESO C
- Samuel Núñez Grove - 2º ESO C
- Tomás Hermida Paulaskiene - 2º ESO A 

 [17-21 febreiro 2020]

- LEGO WE.DO 2.0 - Conxunto de actividades de ciencias - KIT nivel principiante

- LEGO MINDSTORM EV3 - KIT nivel avanzado

Distribuir contido