Localización, Dependencias, Organigrama, Secretaría, Consello escolar, P.A.S., Historia, Equipo directivo, Horario, Servizos, Xefatura de Estudos, Oferta Educativa, Organización interna, Titorías, Matrícula, Regulamento de Réxime Interno, Novas de interese, Avaliacións e Exames, Convocatorias, Documentación

Horario de Secretaría

Polas mañás:

De luns a venres, de 9:00 h a 14:30 h

Polas tardes:

Luns e mércores, de 16:00 h a 18:30 h

Oferta Educativa do IES Laxeiro

Integrantes do Equipo Directivo

Director: D. Eugenio Grande Sierra
Vicedirector: Da Rosa Mª Alvarez González
Xefe Estudos diúrno: D. Xavier Galego Fernández
Xefe Estudos nocturno: D. Xosé Manuel López Fernández
Secretaria: Da. Marina Pardal Varela

Abre o prazo para solicitar as Bolsas MEC - Ano 2021-2022

Abre o prazo para solicitar as Bolsas MEC [Ano 2021-2022], para os alumnos de Bacharelato, Ciclos Formativos de Formación Profesional e o alumnado con Necesidade Específica de Apoio Educativo.

O prazo comeza dende o 3 de Agosto ata o 30 de Setembro de 2021.

Para presentar a solicitude de xeito ON-LINE en https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas.html

Aviso: Xa se poden recoller os Vales para adquirir material escolar

Xa se poden recoller os Vales para a compra de Material Escolar na secretaría do noso centro.

O horario de atención ao público será de luns a venres de 10:00 a 13:00.

IES Laxeiro

Calendario de exames de setembro 2021

Publícanse nos seguintes arquivos os calendarios de exames de setembro do curso 2020-2021 no IES Laxeiro( Proximamente)

Calendario de exames da ESO

Calendario bacharelato e adultos

Ciclo Medio de Instalacións Eléctricas e Automáticas - Oferta Educativa do IES Laxeiro

Xa temos imaxe renovada e vídeo explicativo sobre o Ciclo Medio de Instalacións Eléctricas e Automáticas da Familia Profesional de Electricidade. Seguimos actualizando a Oferta Educativa do noso centro.

Podedes descargar o Tríptico Informativo!  [Ficheiro adxunto].

Ademais, contamos cun vídeo cortiño, explicativo e resumido...

CALENDARIO FIN DE CURSO 2020 - 2021

Día 22 de xuño: Remate de clases

Días 22 e 23 de xuño: Avaliacións

Día 23 de xuño: Entrega de notas Adultos [20:00 a 20:30 horas]

Día 24 de xuño: Entrega cualificacións de ESO, Bacharelato, CICLOS e FP Básica [12:30 a 13:00 horas] - (Non haberá transporte escolar).

Días 25, 28 de xuño: Reclamacións ás cualificacións en ESO, BACH, CICLOS, Adultos e FP Básica