Erasmus_FP

ERASMUS +. Proxecto PRACTICUM - CONVOCATORIA 2021

IES LAXEIRO. ERASMUS +. Proxecto PRACTICUM DEPO 2019
CONVOCATORIA MOBILIDADES 2º SEMESTRE 2021

O alumnado interesado en participar nas mobilidades ofertadas no Proxecto ERASMUS + para o segundo semestre do ano 2021 deben formalizar a súa solicitude na secretaría do centro no prazo de dez días lectivos, ata o día 7 de maio de 2021.

--->>>      LER a Convocatoria

NOVA CARTA ERASMUS 2021-2027

16/04/2021 10:59
Europe/Madrid

O IES LAXEIRO xa ten nova Carta Erasmus para o periodo 2021-2027, o que permitirá realizar mobilidades de alumn@s e personal durante ese periodo nos Ciclos Superiores de Mecatrónica Industrial e Administración e Finanzas.

SUSPENSIÓN DAS MOBILIDADES DE EDUCACIÓN SUPERIOR

Por orden da Consellería de Educación quedan suspendidas as mobilidades deste curso. Ademáis a imposibilidade voar a Italia e os problemas para garantir unha boa calidade das prácticas formativas en Portugal porque o socio de acollida está a traballar a distancia.

Voltaremos o vindeio ano!!!

OFERTA FORMATIVA CICLOS SUPERIORES DO IES LAXEIRO

OFERTA FORMATIVA DO IES LAXEIRO EN EDUCACIÓN SUPERIOR:

SUPLEMENTO EUROPASS DEL CICLO SUPERIOR DE ADMINISTRACIÓN Y FINANZAS

SUPLEMENTO EUROPASS DEL CICLO SUPERIOR DE MECATRÓNICA INDUSTRIAL

ALUMN@S SELECCIONADOS PARA AS MOBILIDADES K103

Os alumn@s seleccionados definitivamente para a realización das mobilidades no curso 2019-2020 son:

Camila Ayelem Moreno Blanco

Aurora Peña Iglesias

Daniel Cagide Rivas

Enhoraboa!!!!

OS NOSOS ERASMUS XIÁN ABELEDO E MARTÍN TABOADA CONTAN A SÚA EXPERIENCIA ERASMUS

Xián e Martín contaron a súa experiencia en Italia e Malta respectivamente aos alumn@s do Ciclo Superior de Administración e Finanzas. Moitas grazas!!!

ALUMN@S QUE SOLICITARON MOBILIDADES ERASMUS+ K103

Os alumnos que presentaron solicitide para participar nas mobilidades deste curso son:

1.- Daniel Cagide Rivas

2.- Camila Ayelen Moreno Blanco

3.- Aurora Peña Iglesias

Os tres alumnos serán entrevistados polo coordinador durante a semana vindeira do seguinte xeito:

Daniel Cagide Rivas: Luns 25 de novembro as 10:35

Camila Ayelen Moreno Blanco: Martes 26 de novmbro as 10:35

Aurora Peña Iglesias: Mércores 27 de novembro as 10:35

DAVID RODRÍGUEZ CONTA A SÚA EXPERIENCIA ERASMUS

David Rodríguez que fixo a súa mobilidade ERASMUS+ na empresa DOLD AUTOMOTATION en Malta contou a súa exeriencia aos alumnos de 2º curso do Ciclo Superior de Mecatrónica Industrial. Durante unha hora falou da súa experiencia laboral, personal e do antes e despois de faer as prácticas no estranxeiro e animounos a participar no programa de este ano. Grazas David