2º BACHARELATO - MAIO&XUÑO
TRÁMITES E ACTUACIÓNS
|
MAIO
|
XUÑO
|
Revisión co centro
|
Solicitude revisión no centro das cualificacións finais
|
20 e 21
|
17 e 18
|
Resolución da revisión no centro e comunicación á persoa interesada
|
Data límite: 22
|
Data límite: 19
|
Reclamación ante Dirección Territorial
|
Solicitude de reclamación ante a DT (se persiste o desacordo)
|
23-24
|
20-21
|
Comunicación a IE da relación de alumnado que presentou reclamación para elevar á DT
|
Data límite: 24
|
Data límite: 21
|
Envío expediente á DT (a través da sede electrónica)
|
Data límite: 27
|
Data límite: 24
|
ESO e BAC - XUÑO
TRÁMITES E ACTUACIÓNS
|
PRAZOS
|
Presentación
|
Reclamación formal ante a dirección
|
Dous días hábiles desde o día seguinte á comunicación
|
Revisión no centro
|
Decisión de modificación ou ratificación da cualificación final (Informe do equipo docente ou departamento didáctico)
|
Primeiro día hábil a aquel en que finalice o período de solicitude de revisión
|
Reunión extraordinaria para revisar o proceso de adopción da decisión de promoción ou titulación á vista das alegacións realizadas
|
Dous días hábiles desde a finalización do período de solicitude de revisión
|
Comunicación da decisión (a resolución da revisión nesta fase correspóndelle en todo caso á dirección do centro) ao alumnado reclamante e á persoa docente titora
|
Día lectivo hábil seguinte
|
Anotación nas actas de avaliación, e, no seu caso, no expediente e no historial académico, da oportuna dilixencia (secretaría do centro) no caso de modificación dalgunha cualificación final
|
Tras o proceso de revisión
|
Reclamación ante a Dirección Territorial
|
Reclamación ante a Dirección Territorial (se persiste o desacordo)
|
Dous días hábiles desde o día seguinte á comunicación da decisión adoptada.
A dirección do centro debe remitir o expediente de revisión no prazo de dous días hábiles coa documentación relacionada
|
Anotación nas actas de avaliación, e no seu caso, no expediente e no historial académico, da oportuna dilixencia (secretaría do centro) no caso de modificación dalgunha cualificación final
|
Tras o proceso de revisión
|
FP
TRÁMITES E ACTUACIÓNS
|
PRAZOS
|
Presentación
|
Reclamación formal ante a dirección.
|
Dous días lectivos ou, se é o caso, hábiles desde o día seguinte á comunicación.
|
Revisión no centro
|
Traslado por parte da dirección do centro ao departamento correspondente para a emisión do informe oportuno.
|
Cinco días naturais contados a partir do seguinte ao da presentación da reclamación.
|
Logo de recibido o informe do departamento, a dirección emitirá resolución ao respecto.
|
Comunicación da decisión ao alumnado reclamante, e á persoa docente titora.
|
Reclamación ante a Xefatura Territorial
|
Recurso de alzada ante a Xefatura Territorial, cuxa resolución agotará a vía administrativa.
|
Prazo máximo dun mes a partir da súa notificación.
|
NORMATIVA APLICÁBEL:
No relativo aos ciclos formativos de FP
-ORDE12xul2011, pola que se regulan o desenvolvemento, a avaliación e a acreditación académica do alumnado das ensinanzas de formación profesional inicial - A45 (Reclamacións sobre as cualificacións).
No relativo ao resto de ensinos do centro
-ORDES polas que se establecen a ordenación e o currículo e se regula a avaliación das distintas etapas na CAGZ.
-Instrución 10/2023, DXOIE, pola que se establecen para o curso 23/24 os prazos e o procedemento para as reclamacións das cualificacións finais no 2bac ou da decisión de titulación nesta etapa educativa.
A DIRECCIÓN
LALÍN, 14maio2024