Novas ENDL, revista Intuilequia, último número, números anteriores, Blog carpediemtui

I Concurso Recital Poético Rosalía de Castro

Este ano queremos celebrar o día de Rosalía de Castro cun concurso de recitado de textos.

Escolle un poema en galego e achégate ao Salón de Actos do centro no primeiro recreo do venres 23 de febreiro.

Imos pasalo xenial!!

A nosa Rosiña - Zenda

CONCURSO REINVENTANDO A ROSALÍA DE CASTRO

Clica na imaxe para consultar as bases

Premio Vídeos Rosalía de Castro

O Equipo de ENDL e o Departamento de Lingua Galega e Literatura convoca un premio sobre Rosalía de Castro.

No ficheiro adxunto podedes ver as bases

Rosalía de Castro, la escritora feminista que ensalzó la ...

Festival de Nadal 2023

Xa está aquí o Nadal e o último día de clase imos celebralo cun concurso. Premede na imaxe para consultar as bases e animádevos a participar que hai premio!

Enquisa ENDL

O equipo de normalización e dinamización lingüística do IES Indalecio Pérez Tizón propón unha última actividade: participar nestas enquisas  para valorar o traballo deste ano e ser así aínda mellores para o seguinte. Animádevos a cubrilas!! Tedes ata o 20 de xuño de prazo.

Visita de Tino Baz

O pasado 18 de maio tivemos a sorte de contar de novo con Tino Baz, quen, para conmemorar as letras galegas, cantou e recitou a Rosalía de Castro. Velaquí tedes as imaxes do evento (lembrade pinchar a fotografía para ver o álbum de imaxes):

Fotos do obradoiro de xoguetes tradicionais

Pincha o cartel da actividade para ver as fotografías do obradoiro de xoguetes tradicionais organizado polo Departamento de Lingua Galega e Literatura:

Actividades Biblioteca: Mes do libro

A ligazón que figura a continuación conduce á información das actividades propostas polo noso equipo de Biblioteca para festexar este mes do libro:

Homenaxe a María Soliño

Co galo do día internacional da muller, e como parte do traballo da caza de bruxas que estamos a traballar este ano no centro, o noso alumnado de ESO, 1º Bacharelato e Ciclos Formativos acudiu á Área Panorámica para ver a película María Solinha, na que se conta a biografía desta muller canguesa. Ademais, ao rematar a sesión de cine, os nosos alumnos/as tiveron a posibilidade de debater e entrevistar ao mesmo director do film. Esta actividade non sería posible sen a colaboración do concello de Tui, e particularmente, da concelleira de Igualdade. Todos nós queremos agradecer a boa disposición e cooperación da concelleira por facilitar e organizar esta actividade.

MARÍA SOLINHA

Entroido 2022

Velaquí tedes as fotos do festexo do Entroido deste ano:

FOTOS ENTROIDO 2022