Dende o ano 1979, levamos impartindo docencia, primeiro como centro de FP e logo como centro de ensino secundario con bacharelatos e ciclos de comercio e electricidade. Varias xeracións pasaron polas nosas instalacións e pensamos que non o debemos facer tan mal dado que agora xa nos están enviando ós seus fillos e ás súas fillas. A todos eles grazas por confiar en nós.

Premios extraordinarios de Bacharelato. Curso 20-21

Poden acceder á resolución dos "Lugares de realización da proba" dos premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2020-2021.

Dita resolución está publicada nos lugares establecidos no número 2 da Resolución do 24 de maio de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se designan os membros e se fai pública a composición do tribunal que elaborará, supervisará e avaliará a proba para a concesión dos premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2020-2021, e se ditan instrucións para a realización da proba correspondente (DOG núm. 102, do 2 de xuño).

Ligazóns:

- https://www.edu.xunta.gal

(http://www.edu.xunta.gal/portal/node/1541)

- https://www.edu.xunta.gal/premiosedu

(https://www.edu.xunta.gal/axudaplicacion/files/premiosedu/premiosbac_202...)

Enquisa Biblioteca

O equipo de Biblioteca pide a vosa colaboración para mellorar o funcionamento da Biblioteca de cara aos próximos cursos académicos. Animádevos a cubrir esta sinxela enquisa:

ENQUISA BIBLIOTECA. CURSO 2020-2021

Devolución de libros á Biblioteca

Imaxes da saída ao río Delque

Pinchando na imaxe que vén a continuación poderedes ver as fotografías e vídeos realizados o 7 de xuño durante a saída que o alumnado de 3º PMAR disfrutou ao río Delque:

Convocatoria dos premios extraordinarios de ESO

O 4 de xuño publicouse no DOG a ORDE do 25 de maio de 2021 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2020-2021 (código de procedemento ED311D).

Pode acceder á información desta convocatoria na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal, introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311D.

Lémbrase que se as persoas solicitantes son menores de idade, sempre teñen que subscribir a súa solicitude por medio dunha persoa representante.

Fotos da saída por Tui do 31 de maio

Se pinchades na imaxe que figura a continuación, poderedes ver algunhas das fotos realizadas durante a saída didáctica por Tui, desenvolvida co alumnado de 4º ESO o pasado 31 de maio:

Iñaki Zubizarreta, un supervivinte do acoso escolar

Iñaki Zubizarreta, ex-xugador de baloncesto, conta neste vídeo a súa terrible experiencia na escola, relatando como pensou incluso no suicidio polo maltrato constante ao que foi sometido polos seus compañeiros/as e profesores/as. Non vos perdades a súa testemuña e a lección que cabe extraer dela: hai que loitar contra o acoso escolar, do que son responsables os que o cometen e os que o permiten:

Saída ao río Delque

Certame: Primavera das Letras

Primavera das Letras abre un espazo de participación para que os centros escolares nos relaten como celebran o Día das Letras Galegas. O obxectivo é promover e festexar a lingua e a literatura galegas durante todo o ano. Entre todos os participantes sortearemos como agasallo varios lotes de libros. As escolas recibirán un diploma acreditando a súa participación.

BASES DO CONCURSO

1. O certame “Contádenos o voso Día das Letras” está aberto a todos os centros escolares que impartan educación infantil e primaria, e ao alumnado con necesidades especiais de apoio educativo. Os participantes deberá desenvolver algunha actividade relacionada con Xela Arias, a figura á que a Real Academia Galega dedica o Día das Letras Galegas 2021.

2. Cada centro poderá participar co proxecto ou proxectos que desexe, tanto con aqueles que poidan implicar o conxunto da comunidade escolar coma con outros de aula, curso, etapa etc.

3. O profesorado responsable de cada proxecto amosará na páxina web do seu centro, ou nun espazo virtual similar (bitácora da aula ou da biblioteca, canle de Youtube do colexio…) a/s actividade/s ou iniciativa/s realizada/s: contos, poesías, carteis, cancións, programas de radio, vídeos…

4. Os centros deben enviar a/s ligazón/s correspondentes á/s súa/s iniciativa/s ao correo electrónico contacto@primaveradasletras.gal . Se non contan con páxina web ou blog, poden remitir o material a este mesmo enderezo. No asunto deberá indicarse “Certame Contádenos o voso Día das Letras” e o nome do centro.

5. As iniciativas recibidas incluiranse nun espazo especial da páxina web de Primavera das Letras.

6. O prazo de recepción do material permanecerá aberto ata o 4 de xullo de 2021

7. Sortearanse varios lotes de libros entre todos os centros participantes.

Calendario da avaliación extraordinaria de 2º Bacharelato

Achégase na seguinte ligazón o calendario de avaliación extraordinaria de 2º Bacharelato:

CALENDARIO AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA 2º BACHARELATO