Dende o ano 1979, levamos impartindo docencia, primeiro como centro de FP e logo como centro de ensino secundario con bacharelatos e ciclos de comercio e electricidade. Varias xeracións pasaron polas nosas instalacións e pensamos que non o debemos facer tan mal dado que agora xa nos están enviando ós seus fillos e ás súas fillas. A todos eles grazas por confiar en nós.

Procedemento de reclamación á calificación final

ORDE do 2 de marzo de 2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda, en educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato.

ORDE DO 2 DE MARZO DE 2021 POLA QUE SE REGULA O PROCEDEMENTO DE RECLAMACIÓN

Festexando o día de Rosalía

Velaquí están algunhas das mostras do festexo do día de Rosalía: os poemas lidos e fotos do alumnado de comercio celebrando o día:

FOTOS TEXTOS E VIDEO

Libros de balde!!

Roteiro cultural guiado por Tui

Cambio de datas nas probas libres de ciclos formativos

Informamos de cambios de datas no calendario de probas libres que aumentan o tempo de matrícula para as persoas adxudicadas tendo en conta a coincidencia con festivos. A data final de matrícula para as persoas adxudicadas remata o día 19 de maio ás 13:00h e o comezo da adxudicación continuada e da liberación de prazas será o día 21 de maio ás 9:00h.

Aproveitamos a ocasión para indicarlles a forma de incluír o motivo de exclusión nas solicitudes no que o documento do título é incorrecto:

Unha vez validada a solicitude polo centro, debese ir polo apartado 3.1. Ao buscar por DNI, "Ver historial", seleccionar a pestana "Proba libre" hai que premer en "Ver solicitude". Debaixo do Acceso seleccionado hai un apartado para marcar un recadro de "O documento do título é incorrecto" que abre un despregue con diferentes opcións. Deberase seleccionar a máis adecuada de todas as existentes para que saia na listaxe o motivo de exclusión.

Lembren verificar por esta vía que todas as solicitudes que non cumpren o requisito de acceso están co motivo de exclusión perfectamente seleccionado.

CALENDARIO PROBAS LIBRES DE CICLOS FORMATIVOS

IV Edición do concurso de poesía e debuxo "Avelino Díaz"

Achéganse as Bases do IV CERTAME DE DEBUXO E POESÍA “AVELINO DÍAZ", que convocan os concellos de Meira e Riotorto coa colaboración da Asociación Cultural “Avelino Díaz".

O remate do prazo definitivo de presentación de orixinais para o 22 de maio de 2021. Máis información en www.poetaavelinodiaz.gal.

Convocados os premios extraordinarios de bacharelato para o curso 20-21

A Consellería de Educación e Ordenación Universitaria acaba de publicar a convocatoria dos premios extraordinarios de bacharelato para este curso académico 2020-2021. Para consultar as bases da convocatoria, preman a ligazón que segue a continuación:

CONVOCATORIA DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO 20-21

Publicación da listaxe do alumnado de 1º ESO e 1º Bacharelato para o curso 2021-2022

Comunícase a toda a comunidade educativa que xa están publicadas as listaxes do alumnado admitido en 1º ESO e 1º Bacharelato para o curso 2021-2022. Esta listaxe pode consultarse por medio da CHAVE 365 ou ben no taboleiro de anuncios de "Secretaría" que se atopa dentro das instalacións do IES Indalecio Pérez Tizón.

Novo contido na páxina web: "Saúde Xove"

Infórmase a toda a comunidade escolar de que se habilitou nesta web unha ligazón nova, Saúde Xove, no sector destinado a orientación. Este link conduce a unha páxina creada pola Asociación de Pediatría que contén diversas informacións que atinxen á saúde de adolescentes (sexualidade, alimentación, exercicio, ocio e tempo libre...), todos eles contidos moi interesantes e veraces que poden ser consultados de forma libre e gratuita. Esperamos que sexa de utilidade para toda a comunidade educativa.