Obradoiros

Día da Muller

Powered by emaze

Aliméntate ben

Dentro do Plan Proxecta "Aliméntate ben" que coordina a profesora Cristina Gómez, tiveron lugar varios Talleres do Programa Cores da Escola Galega de Consumo o día 30 de novembro pola mañá: un sobre "Publicidade" para o alumnado de Bacharelato e outro sobre "Alimentación e etiquetado" para o alumnado de Formación Profesional Básica de Automoción.
Parabéns para o alumnado polo seu interes e participación!
Grazas tamén para María -da Escola Galega de Consumo- polas súas aportacións.

Día internacional contra a violencia de xénero

Con motivo da celebración do día internacional contra a violencia de xénero os alumnos da asignatura de TICs realizaron unha actividade conmemorativa pegando carteis recordando ás 44 vítimas mortais que este año 2017 levamos ás nosas costas.

O día da saude no IES García Barbón

O pasado día 7 de abril celebrouse o Día Mundial da Saúde. É por iso que os alumnos de TCAE organizaron obradoiros, actividades e puntos de información coa intención de promover hábitos saudables.

Entrega dos premios dos alumnos do IES García Barbón no V Concurso de Fotoentroido

O Concurso de Fotoentroido vai xa pola V edición, este ano os/as gañadores foron:
- 1º Premio: Marta Guede do Ciclo Superior de Administrativo
- 2ºPremio: Ian Fernández do Ciclo Básico de Automoción
Podedes ver todos participantes no blog: normacigarron.blogspot.com
Queda aínda por fallar o ganador/ganadora do concurso intercentros: IES García Barbón, IES Castro de Baronceli e IES Taboda Chivite

AQUÍ E AGORA: Obradoiro de poesía con Xabier Xil Xardón

Obradoiro de escrita poética con Xabier Xil Xardón realizado o 6 de marzo.O alumnado reflexionou sobre a escrita, a creación e achegouse á linguaxe poética da man de Xabier Xardón, poeta actual.

Éxito do I Concurso de Postres do Entroido do Barbón

O martes 21 celebramos o concurso de postres e foi todo un éxito. Os membros do xurado non pasaron fame, tivérono moi difícil para escoller o seu favorito. Todos os participantes foron premiados cunha das caretas de Cigarrón feitas polo noso alumnado da ESA.