Ciclos Formativos

Oferta formativa curso 2023/2024

Calendario e horario proba libre CM Electromecánica de Vehículos

PRESENTACIÓN (asistencia obrigatoria): 2 XUÑO VERNES (11:20-11:50h). Será presentadas as probas polo Xefe de Departamento de Automoción.
PARTE TEÓRICA: 5 - 9 Xuño
PARTE PRÁCTICA: 12 - 16 Xuño

Os horarios tanto das probas teóricas como das probas prácticas de cada módulo, están nun documento adxunto.

Toda a información tamén está a disposición no hall do centro.

As programacións dos diferentes módulos pódense consultar na seguinte ligazón: https://drive.google.com/drive/folders/1RQl59eZf3Gy7a-bLt8zm8XXOnr5DA7W3

Probas Libres Ciclo Superior Administración e Finanzas

Información das probas libres do Ciclo Superior de Administración e Finanzas.

Acceso as programacións das materias.

Xornada de Acollemento: 1 de Xuño de 2022 11:50

Horario das probas teóricas: 6 - 10 de Xuño de 2022 (documento adxunto)

Horario das probas prácticas: 13 - 17 de Xuño de 2022 (documento adxunto)

Xornada Eduemprende Actúa

O pasado martes 6 de abril realizcouse no IES García-Barbón a xornada de Eduemprende Actúa levada a cabo coa participación de María Traveso (Promove Consultoría e Formación) e José Antonio Quintas (Roombo) para fomentar no noso alumnado o espírito emprendedor e achegar realidades de emprendemento ao centro educativo.

Charla 2º CM de Electromecánica de Vehículos

O día 25 de febreiro (xoves) o exalumno Jaime Diéguez Gallego, representante de Taller Agrícola Jaime, ubicado e San Cibrao (Oimbra) impartíu unha charla ós alumnos de 2º CM de Electromecánica de Vehículos sobre a súa traxectoría dende que rematou os estudo no IES García Barbón de Verín(Ourense)  ata o día de hoxe.

Jaime, rematou os estudos de CM de Electromecánica de Vehículos hai catro anos, logo fixo o Ciclo Superior de Automoción. Ó rematar o ciclo superior de Automoción decidíu probar nos talleres de mecánica agrícola onde estivo contratado sobre un ano - nun taller de tractores- e aquí descubríu que esta especialidade era a que mais lle gustaba e así decidíu montar o seu propio taller.

Abríu a empresa en outubro do 2020 e xa empezou con un empregado.

Fíxose énfase na importancia de esforzarse, ser ambiciosos e loitadores para conseguir os obxectivos previstos.

Futurízate!!! Ven o Barbón

Institutos que impulsan la vida del campo (Información do xornal La Voz de Galicia)

En la Galicia no urbana, el instituto de secundaria es el lugar donde adquirir conocimientos y mucho más: hace las veces de centro de ocio juvenil, de oficina de empleo y hasta de asesoría de empresas. La apuesta clara de la Consellería de Educación por la FP permite que estos centros se conviertan en verdaderos impulsores de la economía local.

O exemplo de José Ramón Barja de "Talleres Terroso" de Verín

«Dende que deixei os estudos estou traballando»

José Ramón Barja, Talleres Terroso (Verín)

SARA CARREIRA

José Ramón Barja lleva tres años con un taller de coches en Verín, aunque cuando montó Talleres Terroso ya llevaba tiempo trabajando: «Dende que rematei os estudos non deixei nunca de traballar», recuerda. Y eso que no fue un estudiante modelo: inicialmente no se sacó el graduado y al final aprovechó las pruebas de acceso a FP de ciclo medio para obtener una formación, estudios que le han permitido acabar montando su negocio. Siempre le había gustado «andar entre ferros» y cree que no hubiese dudado en ir a otra localidad a formarse. Lo que descarta es que alguna vez hubiese acabado en la universidad, y no le parece, ahora con el tiempo, una mala decisión: «Foime mellor que se fixera unha carreira. Teño amigos que teñen unha carreira e ata un máster e todo e levan cinco anos na casa».

Él, en cambio, tras terminar la formación profesional de ciclo medio, trabajó en dos talleres, uno de ellos en A Gudiña. Fueron varios años en la nómina de otros, pero se dio cuenta de que podía montar su propio negocio, no depender de nadie más, y así lo hizo. Hoy es él el que contrata, tiene un empleado que por supuesto salió del instituto. Con el centro tiene poca relación, pero por falta de tiempo, y reconoce que le marcó la vida.

Artigo de Sara Carreira no xornal La Voz de Galicia