Persoas con prazas adxudicadas en Formación Profesional no IES García Barbón

Publicación das listaxes da convocatoria ordinaria de persoas con praza adxudicada nos ciclos formativos de formación profesional, no réxime ordinario.  O prazo de matricula ou renuncia do alumnado admitido en cada ciclo formativo abrangue desde o martes 18 de xullo ata as 13:00 horas do luns 24 de xullo de 2017. A matrícula deberase realizar no centro educativo da praza adxudicada.

COMENZO DO CURSO

CURSO 2014/2015

Acto de presentación

Día 15 de setembro de 2014

12.00 horas - alumnado de Bacharelato no salón de actos

13.00 horas – alumnado de Ciclos Formativos no salón de actos

13.00 horas – alumnado de Educación de Adultos na Biblioteca

Comezo das clases:

Martes, 16 de setembro

(Bacharelato e Ciclos Formativos)

Luns, 22 de setembro de 2014

(ESA , FPBásica e 2º de PCPI)

RESUMO DE DATAS DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN E MATRÍCULA DE SETEMBRO

Estudos de BACHARELATO e de EDUCACIÓN DE ADULTOS:

Matrícula do 1 ao 10 de setembro.

Ensinanzas de FORMACIÓN PROFESIONAL (GRAO MEDIO E SUPERIOR):

Solicitude de Admisión, do 1 ao 12 de setembro. Matrícula, do 24 ao 26 de setembro.

Ensinanzas da FP BÁSICA e de 2º Curso do PCPI:

Solicitude Admisión, do 1 ao 10 de setembro. Matrícula, do 12 ao 19 de setembro.

INICIO DO PROCESO DE ADMISIÓN A CICLOS FORMATIVOS

O período de presentación de solicitudes, en período ordinario, a Ciclos Formativos comenza o 17 de xuño e remata o 4 de xullo ás 13:00 horas.

Para aqueles que sexan admitidos, o período de matriculación vai dende o 18 ata o 24 de xullo ás 13:00 horas.

Mais información nos documentos adxuntos.

OFERTA FORMATIVA: C.S. Administración e Finanzas (LOE)

Adxúntase o currículo da ensinanza. Na penúltima páxina do mesmo reflíctese a organización dos módulos profesionais e súa carga horaria.

OFERTA FORMATIVA: C.M. de Xestión Administrativa (LOE)

OFERTA FORMATIVA: C.M. de Mantemento Electromecánico (LOE)