Novas de Interés

BOLETÍNS NOTAS 1ª AVALIACIÓN

Recordatorio paras as familias e alumnado do IES GARCÍA BARBÓN.

As notas da primeira avaliación están publicadas no espazo ABALAR.

É necesario ter descargada a aplicación ABALAR para poder ter acceso a dita información.

Na presentación do curso 22/23 xa se comentou a importancia de ter activa a mesma, xa que a través de dita aplicación tanto alumnos maiores de idade, como pais, nais ou titores legais tedes acceso a toda a información do alumno/a: notas, faltas de asistencia, partes de comportamento...

Tamén tedes acceso a todos os avisos que o centro educativo comunica: saídas educativas, actividades complementarias, folgas do alumnado..

Ó longo da semana o alumnado de 2º CS e CM dos diferentes ciclos tamén poderá consultar os seus boletíns.

Becas do Ministerio de Educación curso 2021/2022

No día de hoxe 3 de agosto ata o 30 de setembro de 2021, abrese o periodo para solicitude de becas para FP, Bacharelato e outros estudos non universitarios, do Ministerior de Educación e Formación Profesional.

Para solicitar beca debes cursar no curso 2021/2022, algún dos seguinte estudos:

• Bacharelato
  • Cursos de acceso e de preparación para probas de acceso á Formación Profesional e cursos de formación específicos para acceso a ciclos formativos de grado medio e superior, impartidos en centros públicos e privados concertados
  • Formación Profesional de grado medio e de grado superior
  • Ensinanzas artísticas: profesionais e superiores
  • Ensinanzas de idiomas en Escolas Oficiais, incluida a modalidad a distancia
  • Ensinanzas deportivas
  • Estudos religiosos superiores
  • Formación Profesional de Grado Básico

Para solicitala é necesario facelo dentro da sede electrónica do Ministerior de Educación e Formación Profesional, podes atopar toda a información en: https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/fp-bachillerato-otros/tipos-de-becas.html

Enquisa para Nais e Pais sobre o futuro profesional e formativo d@s fill@s

ENQUISA

Pódedes atopar máis información no noso blog pinchando no seguinte enlace:

Persoas con prazas adxudicadas en Formación Profesional no IES García Barbón

Publicación das listaxes da convocatoria ordinaria de persoas con praza adxudicada nos ciclos formativos de formación profesional, no réxime ordinario.  O prazo de matricula ou renuncia do alumnado admitido en cada ciclo formativo abrangue desde o martes 18 de xullo ata as 13:00 horas do luns 24 de xullo de 2017. A matrícula deberase realizar no centro educativo da praza adxudicada.

Adrián Bolaño, do IES García Barbón, recoñecido como un dos mellores expedientes de Galicia

(PREME AQUÍ PARA LER A NOVA DA USC)

Adrián Bolaño Cabido -alumno do IES García Barbón- é un dos 597 estudantes con mellores expedientes de Galicia. O acto tivo lugar en Santiago de Compostela, e nel estiveron o seu pai e o director do IES García Barbón. A comunidade educativa do IES García Barbón síntese profundamente orgullosa e manifesta a súa Noraboa!