Galería de imaxes da participación de alumnado do Aguiar na Code Week EU 2020 (EU Schoolnet Academy)

Remata unha semana intensa para o alumnado das materias relacionadas coas TIC e algunha máis. Do 19 ao 23 de outubro de 2020 realizamos un pequeno parón no currículo estándar para dedicarnos a actividades relacionadas coa programación informática. De feito, foron dúas as actividades que inscribimos na CodeWeekEU2020

modelamos programando  realidad virtual

Preme nas imaxes para acceder á descripción das actividades.

Nesta galería podedes ver parte do traballo dos grupos de Programación 1º ESO (non inscritos na CodeWeek porque programamos todo o ano), os grupos de Tecnoloxía 2º ESO, TIC 4º ESO e TIC I 1º BAC modelando  e programando de menor a maior complexidade e 2º BAC TIC creando esceas virtuais interactivas.

Vai este álbum coma testigo desta intensa actividade da que aínda estou a recoller os seus froitos, ben imprimindo coa 3D ben revisando os outros traballos. Intentarase que recolla nestas semanas algunha mostra máis do torrente de creatividade desbordante que tén o noso alumnado.

Preme na imaxe para navegar coas frechas ou visita o álbum na galería fotográfica do centro.

ticsbeta

Álbum: Curso 2020-2021 -> #CodeWeekEU2020