Radio Fontexería "A Harmónica"

Neste programa, a xeito de despedida do curso, reunense algúns dos contidos que creou o alumnado de 4º ESO e ESA durante o período de confinamento pola Covid-19. Nel participan Martín Senande, Guillermo Martínez, Natalia Freire, Pablo Lado, María Mayo, Raúl Martínez, María Brea, Abdoul Baldé e Manuela Lariño. A presentación corre a cargo de Martín Senande, e a coordinación e edicion corresponde, coma sempre, a Olalla Liñares.

Nesta edición,  a partires do minuto 11 ríndese homenaxe á autora Mª do Carme Kruckenberg, que foi a escollida este ano polo EDLG para a conmemoración do "V Día ds Galegas nas letras". No programa podedes escoitar a lectura do conto "As Palabras", que aparece publicado en "O morto asasinado e outros contos"(ed Galaxia)

story | by Dr. Radut