blogue depepesacau

IMPORTANTE: ATENCIÓN TELEFÓNICA

Informamos que o número preferente para a

atención telefónica durante o período excepcional é

656851961

INSTRUCIÓNS AULA VIRTUAL

IMPORTANTE

Debido á situación especial na que estamos, indicamos aquí unhas breves instrucións sobre o acceso á Aula Virtual.

Por defecto, o alumnado non terá que usar o seu nome de usuaria/o e o seu contrasinal para acceder a todos os contidos dos cursos.

Campaña de Recollida de Roupa Usada / Decembro 2019

O instituto colabora de novo coa campaña de recollida de roupa usada.

A roupa ou calzado, que debe estar en estado de uso, pode depositarse no vestíbulo do centro até o día 11 de decembro.

Agradecemos de antemán a colaboración de toda a comunidade educativa.

Parabéns ao equipo finalista do concurso Enerxía Con Conciencia

Parabéns ao grupo de 3º de ESO que foi finalista no V Campionato Enerxía Con Conciencia, convocado pola Fundación Repsol, e que se celebrou en MAdrid o pasado 27 de xuño.

Podedes ver o vídeo na seguinte ligazón.

Parabéns ás Xardas de 2º de Bacharelato

O venres 28 de xuño, nas oficinas de Altia, as compoñentes do equipo Xarda recibiron o premio da I edición do Desafío GenTech. Foi moi emotivo o gran aplauso con que os traballadores e traballadoras da empresa as recibiron.
Tras unha reunión informal co xurado e representantes da empresa para falar das motivacións que as levaron a participar no concurso e das súas expectativas na súa nova etapa universitaria, recibiron un agasallo como mostra de recoñecemento ao traballo que presentaron ao concurso.
Parabéns equipo e sorte na nova andaina que iniciades!!!

n/d

VI Carreira Pedestre

O vindeiro día 21, coincidindo coa finalización das clases, celebraremos a VI Carreira Pedestre do IES Fontexería.

Este ano, os ingresos que se recaden por inscricións serán destinados a colaborar coa organización Médicos sen Fronteiras, en apoio das súas campañas en favor dos colectivos desfavorecidos e con necesidades médicas, nutricionais ou humanitarias.

A carreira conta coa colaboración da Policía Local e de Eleuterio Balayo SL.

Aberto o prazo de solicitude da STEMweek

Publicación da Orde do 4 de abril de 2019 (DOG 24 de abril)  pola que a Consellaria de Educación, Universidade e Formación Profesional (CEUFP) convoca axudas para realizar actividades de formación dirixidas á mellora das competéncias en língua inglesa e da competéncia científico-tecnolóxica para o alunado matriculado no curso 2018-19 en 3º e 4º de ESO.

Parabéns ao equipo cadete de remo

Esta fin de semana recibimos a nova do Campionato de España da batéis, logrado en Vigo polo equipo cadete do Clube de Remo de Muros, integrado polos nosos alumnos Luís Santos Lourido, Gabriel Fernández Lago, Gabriel Romero Barreiros e Iván Novío París, patroneados por Irene Lamela Iglesias.

Parabéns á tripulación e ao clube polo bo traballo realizado nos últimos anos e polo éxito colleitado.