Alumnado de 3º ESO no teatro

Alumado de 3º ESO na obra Quijote R2-D2 Alumado de 3º ESO na obra Quijote R2-D2O alumnado de 3º ESO asistiu ao Auditorio de Padrón á representación "Quijote" R2-D2 y el Caballero de la Triste Figura, interpretado por Ricardo Frazzer e o robot R2-D2 que sae da gran pantalla para ofrecer unha singular versión do clásico de Cervantes e converterse ao longo da obra en Sancho Panza do Caballero da Triste figura.
Este robot xunto con Frazer revisará a historia que cambiou o rumbo da literatura, a de "el Quijote". O prototipo que se presenta en España é único xa que o orixinal da saga Star Wars, asinado por George Lucas, que ten un cerebro computarizado avanzado. R2D2 e Ricardo Frazer levan dez anos nos escenarios. Durante todo este tempo máis dun millón de espectadores disfrutaron con esta orixinal entrega teatral. A actividade foi organizada polo Departamento de Lingua e Literatura Castelá.