Sesión de animación á lectura para o alumnado de 1º ESO

Á volta do Antroido os alumnos de 1º de ESO puideron disfrutar dunha sesión de animación á lectura a cargo de Raquel Queizás, quen relatou e dramatizou dous contos de terror e misterio, "Pata de mono", de W.W. Jacobs, e "El almohadón de plumas" de Horacio Quiroga. Os rapaces escoitaron con moito interese e mesmo participaron na dramatización seguindo as indicacións da animadora. A actividade foi proposta pola editorial Vicens Vives, á que agradecemos a súa xenerosidade. Foi organizada polo Departamento de Lingua e Literatura Española.