Alumnado de 2º ESO realizou unha vista didáctica á Catedral e un paseo "matemático" por Santiago

Alumnado de 2º ESO na Praza do Obradoiro, Santiago de Compostela

O luns 22 de abril, o alumnado de 2º da ESO realizou unha saída didáctica á cidade de Santiago de Compostela, na que puideron coñecer, nunha visita guiada, o Pórtico da Gloria e as cubertas da Catedral. Ademais realizaron un paseo "matemático" por diferentes espazos da zona antiga, onde atoparon elementos e propiedades matemáticas onde menos o esperaron. Esta visita foi organizada conxuntamente polos departamentos de Xeografía e Historia e Matemáticas e o alumnado estivo acompañado polo profesorado Paula Fernández, Maruxa Barca, Laura Souto e Modesto Fontán.

Alumnado de 2º ESO no paseo "matemático", Santiago de Compostela