Conmemoramos o 8-M “Día Internacional da Muller”

Mosaico "As nosas referentes" 8-M 2024

Na segunda hora lectiva do venres 8 de marzo e no corredor da planta baixa, conmemoramos o 8-M, “Día Internacional da Muller”. A lectura de poemas así como dunha selección de referentes femininos, cuxos textos foron pegados no  mosaico de “As nosas referentes”, centraron o acto, que se completou coa actuación do alumnado de Música de 4º ESO e 1º Bacharelato que acompañaron ao Coro do noso centro, interpretando “Matriarcas” e “Nais e avoas”. Ademais o acto serviu para que o Equipo de Dinamización da Lingua Galega entregara os premios ao concurso de VideopoemasEnfocando a Rosalía”: os gañadores foron Raúl Ferreira de 3º ESO na 1ª categoría e Martina Miguéns e Carla Herrero de 1º Bacharelato na 2ª categoría. O acto contou, nas lecturas, coa participación de alumnado de 2º ESO, 1º Bacharelato e 2º do Ciclo Básico de SOCA. Esta actividade foi organizada polo Equipo de Igualdade coa colaboración do departamento de Música e Vicedirección.

Asistentes acto 8-M 2024

Participantes nas lecturas do acto 8-M 2024

1º premio 2ª categoría Videopoemas Día de Rosalía 2024: Martina e Carla 1º Bacharelato