Alumnado dos Ciclos Básicos, Ciclo Medio de FM e 4º ESO asiste a unha charla sobre "As lesións medulares"

Alumnado de Ciclos e 1º Bacharelato na charla "As lesións medulares" por AESLEME

Alumnado de 2º curso dos Ciclos Básicos e de SOCA xunto cos de 4º ESO e 1º Bacharelato asistiron en Audivisuais, na tarde do luns 4 de marzo, á charla: “As lesións medulares” por parte de AESLEME. Esta asociación nacional, sen ánimo de lucro e declarada de utilidade pública, dedicada á prevención de lesións graves por siniestros viais, transmitiulles as posibles consecuencias dos accidentes de tráfico, intentando conseguir diminuír o número de personas que sofren estas consecuencias. A actividade foi organizada polo departamento de Orientación.