Alumnado de Latín do Bacharelato asistiu á XXIII edición do Festival de Teatro Grecolatino en Lugo

Alumnado de Latín do Bacharelato no XXIII Festival de Teatro Grecolatino

Alumnado de Latín de 1º e 2º Bacharelato asistiu, o mércores 28 de febreiro, á XXIII edición do Festival de Teatro Grecolatino que, organizada pola Sección Galega da Sociedade Española de Estudos Clásicos, tivo lugar no Auditorio Municipal Gustavo Freire de Lugo. Nestas xornadas de teatro clásico puideron contemplar pola mañá a obra "Medea" de Eurípides e, en sesión de tarde, a obra "Anfitrión" de Plauto, ambas representadas pola Compañía de Teatro Noite Bohemia de A Coruña. Foron acompañados polos profesores Raúl Gómez e Diego Botana. A actividade foi organizada polo departamento de Cultura Clásica.