Alumnado dos 2º curso Medio e Superior asisitiron a un curso impartido pola empresa Carburos Metálicos

Alumnado de 2º Ciclo Medio de SOCA e 2º Ciclo Superios COME asisitiron no curso impartido pola empresa Carburos Metálicos

O martes 20 a empresa Carburos Metálicos en colaboración son Soher S.L. desenvolveu un curso de 3 horas de “Procesos de soldeo baixo gases de protección en MIG/MAG e TIG” nas nosas instalacións. Neste curso práctico utilizáronse gases especiais para estes procesos en aceiro o carbono, aluminio e inoxidable.
O curso foi impartido polo técnico de Carburos Metálicos, Sergio Iglesias. Primeiro cunha introdución teórica e despois con aplicacións prácticas no taller soldando con diferentes procesos e gases. Ao curso asistiron os alumnos de 2ºCM de Soldadura e Caldeirería e 2º CS de Construcións Metálicas que realizaron soldaduras nos diferentes procesos.

Alumnado de 2º Ciclo Medio de SOCA e 2º CicloCurso impartido pola empresa Carburos Metálicos