Alumnado de Ciclos e de Grao Básico no GaliciaSkills 2023

Alumnado de Ciclos e Grao Básico no GaliciaSkills 2023

Alumnado do Grao Básico de Agroxardinaría en GaliciaSkills 2023, Silleda

O alumnado do Grao Básico de 2º Fabricación e Montaxe e de 1º e 2º Agroxardinaría xunto co de 1º Ciclo Medio de SOCA e o de 2º Ciclo Superio de COME realizou unha visita, o xoves 26 de outubro, ao recinto Feira Internacional Abanca de Silleda para coñecer as actividades do GaliciaSkills 2023. Este campionato galego da formación profesional ofrece unha serie de competicións relacionadas coas distintas especialidades da formación profesional, nas que os participantes han demostrar a súa competencia profesional. Nesta edición compiten case 200 estudantes de 84 centros en 24 especialidades. Foron acompañados polo profesorado Bibiana Bértoa, Luciano Rodríguez, Daniel Seoane, Iria Villar e Xabier Loureiro.

Alumnado de Ciclos e Grao Básico no GaliciaSkills 2023