Acto de graduación da promoción de Bacharelato 2021-2023

Graduación do alumnado de 2º Bacharelato, promoción 2021-2023

O xoves 22 de xuño, no Auditorio Municipal de Cordeiro, tivo lugar o Acto de Graduación da promoción de Bacharelato 2021-2023. Foi un acto entrañable e emotivo, presentado polo alumnado desta promoción: Laura Ríos e Pablo Guimarey, no que en representación dela tomaron a palabra Tania Otero e Samuel Rial, que fixeron referencias ao seu paso polo noso centro. Tamén houbo discursos do Director do Centro, Eliseu Mera, do rexidor municipal, José María Bello Maneiro,  xunto cos da madriña e o padriño dos graduados: o profesorado Hida Gulías e Jaime Oviedo. O acto completouse cunha actuación musical a cargo da Banda Municipal de Música, dirixida polo mestre Manuel Villar. Ademais non podía faltar a entrega de diplomas ao alumnado graduado xunto coas mencións especiais aos mellores expedientes do Bacharelato de Ciencias, Samuel Rial, o que lle conlevou o premio "Ángel Carracedo", e do Bacharelato de Humanidades e Ciencias Sociais, concedido á alumna Tania Otero. Picando neste enlace podes ver máis fotografías deste acto.