Alumnado de 4º ESO fai un percorrido polo patrimonio histórico-artístico de Valga

Alumnado de 4º ESO na Igrexa de Santa María de Xanza

O luns 5 de xuño, o alumnado de 4º ESO percorreu diferentes espazos do concello de Valga para coñecer o seu patrimonio histórico-artístico. A saída incluíu a visita ao pazo da Bouza, ás igrexas parroquiais de San Miguel, Xanza, Setecoros e Cordeiro e outras construcións de interese do concello como o Cruceiro de Cerneira ou a Igrexa Vella de Cordeiro.
Tamén puideron coñecer algo máis de persoeiros ilustres de Valga como Xesús Ferro Couselo, o pai Isorna e Celestino Carbia cunha visita ao cemiterio de Cordeiro,  onde se atopan enterrados.
Foron acompañados polo profesorado Cristina Lobato, Vanessa Fernández, Diego Botana e Juan Carlos Montejano. A actividade foi organizada polo departamento de Xeografía e Historia.

Alumnado 4º ESO na Casa Escola de Emigrantes de Ferreirós