Alumnado de 3º (Cultura Clásica) e 4º ESO (Latín) xunto co de 1º Bach. Humanidades (Latín I) asistiu á representación da obra teatral “Crónicas clásicas”

Alumnado do departamento de Cultura Clásica na obra teatral "Crónicas clásicas"

Nas últimas horas lectivas da mañá do venres 19 de maio e na Biblioteca, o alumnado de Cultura Clásica de 3º ESO xunto co de Latín de 4º ESO e de Latín e Grego de 1º Bacharelato asistiu á representación da divertida obra teatral "Crónicas clásicas", a cargo dos actores Lois Blanco e Pablo Carrera da compañía Vicus Teatro. Nesta montaxe repasaron a historia do teatro dende a Antigüidade clásica, a partir dos textos desa época. O espectáculo reinterpreta a esencia das comedias clásicas e abre a porta a coñecer e situar aquela linguaxe teatral que se daba na Atenas e Roma da Antigüidade. A través da comedia, o alumnado achegouse aos mitos populares antigos, ás festas na honra dos deuses, ... A actividade foi organizada polo departamento de Cultura Clásica en colaboración co Equipo da Biblioteca.

Alumnado do departamento de Cultura Clásica na obra teatral "Crónicas clásicas"