Alumnado de 4º ESO visitou Galiciencia 2023, a Facultade de Enxeñaría Aeroespacial e as Termas de Outariz

Alumnado 4º ESO en Galiciencia 2023

Alumnado de 4º ESO de Ciencias visitou o xoves 11 de maio o Parque Tecnolóxico de Galicia-Tecnópole, San Cibrao Das Viñas, Ourense, para estar en Galiciencia 2023. Alí viron a maior feira científica que se celebra en Galicia desde 2006, co obxectivo principal de achegar a ciencia á sociedade. Consiste na organización e desenvolvemento dun certame científico que ten como público obxectivo estudantes de Primaria, Secundaria, Bacharelato e que permanece aberto ao público xeral. Neste evento puideron participar nos talleres relacionados co tema central desta edición: a Aeronáutica e Aeroespacial. Tamén visitaron, nesta saída, a Facultade de Enxeñaría Aeroespacial e as Termas de Outariz. A actividade foi organizada polo departamento de Física e Química.

Alumnado 4º ESO en Galiciencia 2023