Alumnado de 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato asiste á charla do profesor da USC José Edelstein

Alumnado de 1º e 2º Bacharelato na charla de J. Edelstein

Na mañá do venres 24 de marzo e, no espazo da Biblioteca, tivo lugar unha interesante charla de José Edelstein, investigador, divulgador científico e profesor de Física Teórica da USC. Durante máis dunha hora, o alumnado de Física de 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato puido coñecer de xeito didáctico e ameno aspectos sobre "O Universo" relacionados coa Teoría da Relatividade, a partícula de Higgs, "os buratos negros"...a cosmoloxía en xeral. Lembrar que José Edelstein é autor, xunto con Andrés Gomberoff, do libro «Einstein para perplejos», que obtivo o premio Prismas 2019, ademais dun recoñecido investigador no IGFAE (Instituto Galego de Físicas de Altas Enerxías). A actividade foi organizada polo departamento de Física e Química.

Alumnado de 1º e 2º Bacharelato na charla de J. Edelstein